  • 171. Data: 2011-01-30 16:19:44
    Temat: Re: Francuziki,tfu, psia ich jucha
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2011-01-30 16:13, Gabriel 'wilk' pisze:

    > Chyba jak wjedziesz autem w zaspę mającą wysokość 3 m :-)
    > pozdrawiam

    Nagle wysokość śniegu ma znaczenie? Ja nic nie mówiłem o jakiej
    wysokości jest ten śnieg.. Ale skrupulatnie cwaniaki wyciągnęli moje
    słowa i zaczęli się śmiać, szkoda że robiąc z siebie kompletnych debili.

  • 172. Data: 2011-01-30 16:21:11
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-01-30 14:27, J.F. pisze:

    > Ale polowa to diesle ? :-)
    Ja nie maiałem w życiu diesla :-) A z te znajomych byl jeden 1.9 dCi w
    Megi II Kombi :-)

    > A nie jest tak ze w roznych silnikach to sa rozne cewki ?
    > W szczegolnosci te stare silniki maja nadal kable ?
    >
    > Aczkolwiek Renault problemy z cewkami ma od ~10 lat,
    > to juz chyba obejmuje tez "stare" silniki ..
    Podkreślam jeszcze raz - zarówno w starych silnikach (czyt. ponad 10
    letnich ) ani w nowych, którymi jeżdżę obecnie nie było padu cewki.
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 173. Data: 2011-01-30 16:21:41
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2011-01-30 16:19, jerzu pisze:

    > To pokaż to, w którym jest napisane że e39 miała drugi lifting.

    Nie wiem czy gdziekolwiek to wyczytasz, w necie mi się nie chce szukać,
    bo nie muszę nikomu nic udowadniać. Powodzenia w każdym razie życzę.

    Ja posiadam auto po II liftingu, a konkretniej z czerwca 2002 roku, więc
    miałem niejednokrotnie przyjemność porównać różne produkcje.

  • 174. Data: 2011-01-30 16:27:46
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sun, 30 Jan 2011 16:21:41 +0100, Filip KK <n...@n...pl> wrote:

    >Ja posiadam auto po II liftingu, a konkretniej z czerwca 2002 roku, więc
    >miałem niejednokrotnie przyjemność porównać różne produkcje.

    To że w różnych rocznikach są różne części nie oznacza, że po drodze
    był jakiś lifting. Producent może na bieżąco wprowadzać różne zmiany w
    konstrukcji auta, nie nazywając tego liftingiem. Twoje projekcje o II
    liftingu e39 nie mają pokrycia w żadnym źródle, oprócz Twojej
    wyobraźni.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 175. Data: 2011-01-30 16:43:22
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Gabriel 'wilk'" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Jedna Megi mk I oraz jedna Megi mk II kombi 1.9dCi - w żadnej nie padła
    > cewka

    LOL.
    No faktycznie - że w tej drugiej nie padła, to dziwne jest. ;-)
    A ta pierwsza to też diesel?

  • 176. Data: 2011-01-30 17:16:48
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2011-01-30 16:16, Filip KK pisze:

    > Proszę bardzo, głupi przykład. W serii: po I lifcie wsadzali inne
    > webasto, po drugim lifcie wsadzali inne webasto i przed I liftem było
    > inne webasto.
    > W II lifcie jest webasto typu Z/C, np. z odrębną pompą wodną co daje
    > możliwość ogrzewania postojowego.

    No teraz już będę wiedział, że zmiana/poprawa dowolnego elementu w
    samochodzie nazywa się jego liftingiem. Wychodzi na to, że samochody
    (różnych producentów) przechodzą liftingi średnio co jakieś pół roku. ROTFL.

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 177. Data: 2011-01-30 17:42:30
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-01-30 15:15, Filip KK pisze:

    > Jeszcze raz zobaczę, że ponosi Cię fantazja w moim kierunku, to inaczej
    > to załatwimy.

    Dajesz, bedzie zabawnie.
    Tylko mety nie zapomnij lyknac, bo sie mozesz zdziwic :P

    --
    Karolek

  • 178. Data: 2011-01-30 17:55:43
    Od: Karolek <d...@o...pl>

> [...]

    > inne webasto.
    > W II lifcie jest webasto typu Z/C, np. z odrębną pompą wodną co daje

    Glupcze, webasto bylo do kazdej wersji z silnikiem diesla oprocz TDSa,
    jako dogrzewnie silnika, roznica polegajaca na tym czy ogrzewanie to
    posiadalo pompke wody, czy nie zalezala od tego czy klient sobie wybral
    w opcji wyposazenia ogrzewnie postojowe, czy nie. Jak nie wybral to
    webasto bylo bez pompki i uruchamilo sie po uruchomieniu silnika i
    dzialalo jedynie jako dogrzewanie silnika, a uzytkownik nie mogl
    samodzielnie go uruchomic. Jak klient zaplacil za ogrzewanie postojowe
    to otrzymywal webasto z pompka i mogl je uruchomic bez uruchaminia silnika.
    Boze co za duren i jeszcze uwzasz sie za fachowca od BMW :/ Zal dupe sciska.

    --
    Karolek

  • 179. Data: 2011-01-30 18:00:31
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-01-30 16:27, jerzu pisze:

> [...]
    > konstrukcji auta, nie nazywając tego liftingiem. Twoje projekcje o II
    > liftingu e39 nie mają pokrycia w żadnym źródle, oprócz Twojej

    Z nim nie pogadasz.
    Widzial raptem jedno BMW na oczy, pewnie tylko to, ktore kupil nie tak
    dawno temu zreszta (bo przeciez do niedawna smigal szmelcwagenem) i
    oglosil sie fachowcem marki BMW :P

    --
    Karolek

  • 180. Data: 2011-01-30 18:05:07
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-01-30 17:42, Karolek pisze:

    > Dajesz, bedzie zabawnie.
    > Tylko mety nie zapomnij lyknac, bo sie mozesz zdziwic :P

    Jak tak dalej pójdzie to chyba niebawem ponownie powołacie Komitet
    Zniczowy :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde