  • 121. Data: 2011-01-30 01:51:35
    Temat: Re: Francuziki,tfu, psia ich jucha
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2011-01-30 01:38, Filip KK pisze:
> [...]

    1866 tutaj piszą że
    > Mnie nie obchodzi co piszą. Mnie interesują tylko fakty.
    > A teraz spójrz na to co tam "piszą" i wyciągnij wnioski, bo jest tam jak
    > wół wszystko napisane, z małymi błędami.

    No przecież masz napisane jak wół: "2000r. Modernizacja, czyli lifting"
    Czy powyższa informacja mówi o liftingu w 2000 r. czy 2002 r.?
    Czego nie rozumiesz?

    > Albo zaczniesz rozmawiać na temat E39 albo skończyliśmy właśnie
    > konwersację. Bo to tak jakby rozmawiać nt czerwonego samochodu, który
    > jest lepszy od zielonego.

    LOL - ale odpowiesz na pytanie? Dlaczego E39 wyprodukowane pomiędzy 1995
    a 2002 rokiem było do dupy i każdy znawca BMW omija je z daleka?

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 122. Data: 2011-01-30 01:54:42
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2011-01-30 01:39, Filip KK pisze:

    > Pisałem kilkukrotnie, BO MIAŁ E39 PRZED 2002 rokiem! Zgadza się, czy
    > nie?! Jutro zadzwoń i zapytaj, z którego roku miał e39! A potem wróć na
    > grupę i napisz.

    No ale co w związku z tym że miał przed 2002 rokiem? To znaczy że kupił
    gówniane BMW które produkowali przez bite 7lat aż do 2002 roku?
    I jeszcze jedno pytanie - w jaki sposób w 1999r. kupić samochód z 2002 r.?

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 123. Data: 2011-01-30 01:57:57
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > Pawle, na litość. Nie kop leżącego. :)

    Ciii.. usiłuję się czegoś dowiedzieć ;)

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 124. Data: 2011-01-30 05:17:27
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2011-01-30 01:51, DoQ pisze:

    > No przecież masz napisane jak wół: "2000r. Modernizacja, czyli lifting"
    > Czy powyższa informacja mówi o liftingu w 2000 r. czy 2002 r.?

    Powyższa informacja mówi o liftingu w 2000 roku. Chyba rozumiesz co czytasz?

    > Czego nie rozumiesz?

    Ty nie rozumiesz. Ale piąty raz Ci nie napiszę.

    > LOL - ale odpowiesz na pytanie?Dlaczego E39 wyprodukowane pomiędzy 1995
    > a 2002 rokiem było do dupy i każdy znawca BMW omija je z daleka?

    Czy ja jestem producentem BMW, żeby Ci odpowiadać na to pytanie?

  • 125. Data: 2011-01-30 05:17:53
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2011-01-30 01:45, Waldek Godel pisze:

    > jak wy się nawzajem świetnie znacie...

    Ciebie pytałem?

  • 126. Data: 2011-01-30 05:18:24
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2011-01-30 01:57, DoQ pisze:

    > Ciii.. usiłuję się czegoś dowiedzieć ;)

    TO poczytaj trochę, bo póki co nie próbujesz niczego. Odkopałeś tylko
    jeden link, w którym bzdury są.

  • 127. Data: 2011-01-30 05:21:42
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2011-01-30 01:54, DoQ pisze:

    > No ale co w związku z tym że miał przed 2002 rokiem? To znaczy że kupił
    > gówniane BMW które produkowali przez bite 7lat aż do 2002 roku?

    Widzę, że już się dowiedziałeś że mam rację, tylko nie potrafisz mi jej
    przyznać?
    Mało tego, domyśliłem się że właśnie chodzi o BMW z 99roku z silnikiem
    2.8. I pewnie jeszcze w dodatku było to kombi.

    > I jeszcze jedno pytanie - w jaki sposób w 1999r. kupić samochód z 2002 r.?

    Durnia z siebie robisz?

    Sprawdź na początek kiedy produkowali rocznik modelowy, w którym
    miesiącu. Sprawdź też ILE BYŁO LIFTINGÓW piątki w budzie e39! Bo póki
    co, doczytałeś że lifting był w 2000 roku. Rozumiem, że myślisz że od
    stycznia produkowali lift?

  • 128. Data: 2011-01-30 07:21:57
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2011-01-30 00:14, Iksinski wrote:
    > Nie odpowiedziałeś na pytanie, dlaczego wyższe napięcie w instalacji,
    > powoduje cichsze granie radia.

    Nic dziwnego, skoro twierdzę coś wręcz przeciwnego.

  • 129. Data: 2011-01-30 07:26:25
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2011-01-29 22:10, J.F. wrote:
    > I na tyle mocno zeby rozrusznikiem krecic ? Cos mi sie tu nie zgadza

    Kręcił czasem słabo, ale *wiadomo* że winę ponosiło gówniane Daewoo z
    ich gównianym rozrusznikiem co nie raz usłyszałem jako że sam byłem
    wlaścicielem identycznego samochodu.

  • 130. Data: 2011-01-30 08:47:32
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-01-30 01:34, Filip KK pisze:

    > Masz problem cwaniaczku?

    Ty masz problem, z glowa.

    --
    Karolek