  • 91. Data: 2011-01-29 21:32:42
    Temat: Re: Francuziki,tfu, psia ich jucha
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2011-01-29 11:29, Iksinski wrote:
    > Możesz przybliżyć temat?

    Prymitywny regulator po odłaczeniu głównego obciązenia (akumulatora)
    produkował napięcie wyższe niz nominalne w instalacji. W Lanosie
    obluzowana klema zamiast max 13.8V powodowala skok do około 14.7V. Niby
    wolt różnicy ,ale cewki nie dawaly już rady i przebijało im izolację. To
    taka nauczka, że narzekanie na producenta czasem jest nieuzasadnione.

  • 92. Data: 2011-01-29 21:32:50
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2011-01-29 21:26, Filip KK pisze:

    > Mam powtórzyć po raz trzeci?

    E34 było wyprodukowane przed 2002r i był zadowolony. Powtórz.

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 93. Data: 2011-01-29 21:35:56
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2011-01-29 21:32, DoQ pisze:

    > E34 było wyprodukowane przed 2002r i był zadowolony. Powtórz.

    Mówiliśmy o e39, nie o e34.

  • 94. Data: 2011-01-29 21:36:53
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 29 Jan 2011 21:32:42 +0100, Sebastian Biały wrote:
> [...]
    >wolt różnicy ,ale cewki nie dawaly już rady i przebijało im izolację. To
    >taka nauczka, że narzekanie na producenta czasem jest nieuzasadnione.

    Dziwne to troche, bo i nie spodziewalbym sie tego podniesienia, i
    13.8V to raczej dolna granica a powinna byc tolerancja, no i napiecie
    na cewce to wysokie jest po wylaczeniu zasilania, wiec raczej
    drugorzedne jest czy przed wylaczeniem bylo 14.7 czy 13.8 ..

    J.

  • 95. Data: 2011-01-29 21:37:08
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2011-01-29 21:31, DoQ pisze:

    > Wiesz co? Jak ty zaczynałeś głaskać golfa po gałce, to ów kolega jeździł
    > już od dawna BMW.

    CO ma piernik do wiatraka?

    Jeździł od dawna BMW, a kupił złą generację e39. Czyli G wiedział przed
    kupnem tego samochodu albo był naiwny i liczył na to, że sobie odmłodzi
    BMW kupując nowszą generację.

  • 96. Data: 2011-01-29 21:39:55
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2011-01-29 21:41, DoQ pisze:

    > Serio? Ale może przeczytasz jeszcze raz ze zrozumieniem?

    Przeczytasz jeszcze raz ze zrozumieniem? Miał problemy z e39, bo kupił
    to bmw wyprodukowane przed 2002 rokiem. Po raz piąty nie powtórzę, bo
    jesteś strasznie oporny na wiedzę.

  • 97. Data: 2011-01-29 21:41:25
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2011-01-29 21:42, DoQ pisze:

    > Czyli jednak BMW robi gówniane samochody, jak Renault.

    Ja tego nie napisałem.

  • 98. Data: 2011-01-29 21:41:31
    Od: DoQ <p...@g...com>

  • 99. Data: 2011-01-29 21:41:48
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2011-01-29 21:43, DoQ pisze:

    > Czyli przed 2002 BMW robiło gówniane samochody, tak?

    KURWA, NIE!

  • 100. Data: 2011-01-29 21:42:15
    Od: DoQ <p...@g...com>