  • Data: 2011-01-30 15:52:39
    Temat: Re: Francuziki,tfu, psia ich jucha
    Od: Mario <m...@...mienia.niet> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-01-30 15:15, Filip KK pisze:

    > Jeszcze raz zobaczę, że ponosi Cię fantazja w moim kierunku, to inaczej
    > to załatwimy.

    ROTFL nie spinaj się tak bo Ci żyłka pęknie.
    Chyba znów będę regularnie czytał p.m.s dzięki Twoim wypocinom na
    grupie, bo to niezła komedia i bzdurami które wypisujesz skutecznie
    poprawiasz mi humor. Tak więc działaj dalej ;)
    Aha i jeszcze mógłbyś w końcu ujawnić przed światem obiecany film na
    którym to hamujesz na śniegu z 40km/h do 0 na 3 metrach, bo zima się
    skończy i nie będzie nam dane zaznać tej przyjemności.