  • Data: 2011-01-30 13:17:52
    Temat: Re: Francuziki,tfu, psia ich jucha
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-01-30 12:26, Seba pisze:

    > Mi po kilkuletnim ujeżdżaniu Lybry rynek (czyt. producent) nie
    > zaproponował za bardzo niczego ciekawego (w naszym przeświadczeniu Lybra
    > była naprawdę baaardzo ok) - jedynym wyborem pozostała Alfa, która
    > jednak prezentuje zgola odmienne podejście do tematu.
    > Dziwna polityka koncernu - szczególnie biorąc pod uwagę przywiązanie
    > pewnej części ludzi do pewnego poziomu wykonania wnętrza, smaku dot.
    > szczególików widocznych w śrdku auta i poziomu wyposażenia wynikającego
    > z powyższego.
    Mnie najbardziej boli to, że nie ma praktycznie auta kombi w ofercie aut
    grupy FIAT :-(
    Jedynie Alf 159 SW została i to w bardzo okrojonych wersjach silnikowych
    oraz jakieś garbate, przerośnięte Bravo udające kombi - jest co prawda
    funkcjonalne ale z wyglądu ani to kombi ani to miniivan a do tego ta
    cena :-(
    Jeszcze parę lat temu można było kupić i Palio Weekend, Alfe 156/159SW,
    Lancia Libre SW nieco wcześniej Kappe SW nie wspomnę o Stilo SW. Zresztą
    podobnie robi Citroen, który oprócz C5 Break nie ma w ofercie kombiaka,
    a przecież Xsara kombi czy wcześniej BX to były bardzo udanymi i
    funkcjonalnymi autem.
    Ostatnio jakiś dziki pęd w kierunku ni to vanów, ni to terenowych
    bulwarówek - wszystko w jednym chcą upchnąć a klasycznego kombi brak :-(

    pozdrawiam

    Oskar Wilde