  • Data: 2011-01-30 15:25:30
    Temat: Re: Francuziki,tfu, psia ich jucha
    Od: Filip KK <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-01-30 10:16, DoQ pisze:

    > Bzdury, jakie?
    > Oświeć mnie.

    Nie ma wielu ważnych informacji, np. co zostało poprawione. Tylko jakieś
    zewnętrzne zmiany opisali, to co widać gołym okiem. Na pewno żaden
    znawca BMW tego artykułu nie pisał, to po pierwsze. Po drugie, w 2001
    roku napisał że została wprowadzona nowa gama silników. I co, myślisz że
    nic innego poza tym się nie wydarzyło? Otóż wydarzyło, nastąpił II
    lifting ale ja nie mam zamiaru się rozwodzić nad tym, bo ani nie jesteś
    zainteresowany kupnem takiej e39, ani nie mam potrzeby rozpisywania się.
    Brak też podania miesięcy produkcji poszczególnych egzemplarzy, kombi,
    sedan, M5 wraz z przeróżnymi silnika, w jakich okresach wchodziły i do
    kiedy były produkowane.