  • Data: 2011-01-29 17:37:40
    Temat: Re: Francuziki,tfu, psia ich jucha
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-01-29 17:17, Lewis pisze:

    > To jeszcze dodam Silnik ACK Audi mi nie padły ale swoje cewki sprzedałem
    > kolesiowi któremu padły. ;)

    To ja dodam na koniec pewien fakt z życia
    W pewnej zaprzyjaźnionej firmie jeździło kilka cliówek jakaś Megi II
    kombi i kilka Sceników II oraz jakiś pug chyba 407 + francuskie
    dostawczaki(blaszaki) i flagowy prezesowski VelSatis z najmocniejszym
    silnikiem i full wypasem. Po pewnym czasie trzeba było zmienić flote aut
    i padło na VW gdyż kierowcy zawodowi (mistrzowie kierownicy) oraz osoby
    zajmujące się flotą w firmie doszły do niosku że francuskie to mało
    reprezentatywne auta oraz że się psują. Od momentu jak zmienili na VW
    prezesi psy wieszają na tych co wpadli na ten pomysł, auta psują się na
    potęgę, komfort jazdy gorszy, nie dające się otworzyć zamki w zimie,
    kilka z nich już miało próby włamania a pozostałe są po tylu naprawch że
    są stałymi bywalcami ASO VW. O dziwo najbardziej padaja Passaty (kilka
    razy lawetowane a jeden nawet po kapitalce silnika - na gwarancji) oraz
    golfy kombi. Najmniej awaryjne są niewysilone blaszaki i polówki.
    Wszyscy w firmie czekają z niecierpliwością aż przyjdzie czas zmiany
    floty i wracają do francuzów :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde