eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyFrancuzi wypuszczają na drogi samochody autonomiczne z kierowcą :-) › Re: Francuzi wypuszczają na drogi samochody autonomiczne z kierowcą :-)
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <7...@4...net>
    <oashoo$g7r$1@node2.news.atman.pl>
    <ewcxm476l1db$.151xnnobc3y8o.dlg@40tude.net>
    <oatmpm$im9$1@node2.news.atman.pl>
    <1...@4...net>
    <ob0gjo$9a6$1@node2.news.atman.pl>
    <vw93rrtatphh$.fygp8pya3xlc$.dlg@40tude.net>
    <ob1s4b$864$1@node1.news.atman.pl>
    Subject: Re: Francuzi wypuszczają na drogi samochody autonomiczne z kierowcą :-)
    Date: Fri, 24 Mar 2017 19:09:39 +0100

    W dniu 2017-03-24 o 00:47, Tomasz Pyra pisze:

    >Całkiem blisko nie udowadnia że takie przypadki występują.

    >Co ty nie powiesz. Kiedyś wracałem po ciemku tylko z ręcznym.
    >I nie było to po lotnisku. A ręczny był najgorszego typu z możliwych,
    >zaciskał taśmę na specjalnej wypukłości wału napędowego.

    Ale wiedziales ze nie masz hamulcow, jechales wolno i z reka na
    recznym.

    Pojedz kiedys 150 i obudz sie bez hamulcow.
    Reczny jest slaby, a w tych dwuobwodowych jakos dziwnie gleboko pedal
    wpada.
    Co prawda to przy odpowietrzeniu - jak mi kiedys wezyk pekl czy
    hamulce sie zagotowaly, to jakos resztki hamowania byly i dalo sie
    zatrzymac, ale szczesliwie bylo miejsce i predkosc tez byla mniejsza.

    wiec jakies smiertelne wypadki na pewno byly - ale raczej w znikomej
    ilosci.

    >W jakim aucie tak jest ?

    Tej krzywosci to tez sobie nie przypominam.
    Ale Tomasz rajdowo jezdzi :-)

    >Ale masz świadomość że płyn najpierw skończy się w zbiorniczku
    >wyrównawczym a dopiero potem w pompie ?

    Ale cisnienia w ukladzie nie bedzie od razu.
    Wiec jedziesz z urwanym przewodem, plyn jest, a hamowania nie ma.

    Po czym sie okaze, ze dwuobwodowa pompa dziwnie gleboko daje sie
    wcisnac i nie bardzo wiadomo na czym pedal sie opiera ..

    >o nie będzie taka wielka dziura jak myślisz. Będzie ciekło a nie lało
    >się.

    Bez cisnienia. Jak wcisniesz pedal to trysnie.

    >Ostrzeże.

    Po pewnym czasie.
    A pieszy moze sie pojawic wczesniej.

    >Zwiększył się stopień sprężania, benzyniaki dostały wtryski i
    >pogrzebali
    >silnik Wankla. Plus te parę drobiazgów zepsutych z powodu ochrony
    >środowiska. Ale dalej silniki pracują na etylinę i ropę a nie na
    >wodór
    >czy wręcz reaktor atomowy.

    Na etyline to juz od dawna nie pracuja.
    Na bezolowiowa bezyne.