    From: Arek <a...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Francja - migacze, autostrady i motocykle
    Date: Mon, 24 Oct 2011 09:29:20 +0200

    W dniu 2011-10-24 07:48, Javelin pisze:
> [...]
    > Paryż po Cannes a potem do Chamonix. Wszystko drogami lokalnymi.
    > Ograniczenie do 90. I wszyscy jadą 90. Inna sprawa że to bajka. Jak
    > się już pojawia jakaś wioska to jedzie się przez nią 5 min a nie
    > ciągnie jedna za drugą jak u nas. Druga rzecz że ograniczenia
    > prędkości są rozmieszczone sensownie i straszą pół roku po remoncie.
    > No a trzecia że jednak nawet w największej dziurze z dala od
    > cywilizacji drogi równe jak stół. Jak im kiedyś wyskoczył ubytek to
    > nie walą łopaty smoły jak u nas tylko wycinają kawałek jezdni i kładą

    Tak jest chyba wszędzie poza naszymi granicami. Ale nie mów tego głośno,
    bo zaraz jakiś Maśląg albo jego przydupas kamil zaatakują Cię, że bajki
    opowiadasz. Przecież wszędzie jest na pewno tak jak u nas. Jeden ciągły
    obszar zabudowany, dziura na dziurze i za mało FR i policji na drogach.

    Ehh.

    > P.S. Przez całą Francję nie zauważyłem ani jednego patrolu
    > kontrolującego pojazdy lub choćby stojącego przy drodze

    Znowu dziwne rzeczy opowiadasz:) Jak to, ludzie mogą jeździć zgodnie z
    przepisami bez chmury FR i patrolów policji? Nie możliwe:)

    A.