  • 51. Data: 2012-01-01 21:40:35
    Temat: Re: Frajerzy komu opony zimowe? a komu zmienic olej ?
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 01-01-2012 21:24, AZ pisze:
    > Pewno i takie sa co licza motogodziny, ilosc cykli zimnego startu itepe.
    > Ale czujniki tez sa, chociaz nie chce mi sie szukac gdzie sa montowane.

    Ja mam mechaniczny wskaźnik - zaczyna obracać się panewka, jak tylko
    wleję świeżą porcję Selektolu Specjał -20W100 to natychmiast przestaje.

    --
    Paweł

  • 52. Data: 2012-01-01 21:47:36
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-01-01, DoQ <p...@g...com> wrote:

    > Ja mam mechaniczny wskaźnik - zaczyna obracać się panewka, jak tylko
    > wleję świeżą porcję Selektolu Specjał -20W100 to natychmiast przestaje.

    Dzieki temu nie dales sie wydymac przez branze olejowa. Gratulacje!

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 53. Data: 2012-01-01 21:51:29
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 01-01-2012 21:47, AZ pisze:
    > Dzieki temu nie dales sie wydymac przez branze olejowa. Gratulacje!

    I jeszcze nie dałem się oponiarskiej - cały rok jeżdżę na mieszance
    FrigoFago!

    --
    Paweł

  • 54. Data: 2012-01-01 21:56:02
    Od: to <t...@i...pl>

    begin DoQ

    > Ja mam mechaniczny wskaźnik - zaczyna obracać się panewka, jak tylko
    > wleję świeżą porcję Selektolu Specjał -20W100 to natychmiast przestaje.

    Ja wtedy dodatkowo oddaję mocz do wlewu, skoro do ciężarówek dolewa się
    jakiś płyn na bazie moczniku, to i mojej osobówce nie zaszkodzi!

  • 55. Data: 2012-01-01 21:58:38
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 01-01-2012 21:56, to pisze:
    > Ja wtedy dodatkowo oddaję mocz do wlewu, skoro do ciężarówek dolewa się
    > jakiś płyn na bazie moczniku, to i mojej osobówce nie zaszkodzi!

    Te cwaniaczki z ciężarówek tankują za darmo na moczarach, omijają w ten
    sposób akcyzę na mocznik!

    --
    Paweł

  • 56. Data: 2012-01-01 22:17:25
    Od: to <t...@i...pl>

    begin DoQ

    > Te cwaniaczki z ciężarówek tankują za darmo na moczarach, omijają w ten
    > sposób akcyzę na mocznik!

    Dokładnie! Tiry na tory!!!

  • 57. Data: 2012-01-02 09:57:09
    Od: Robson <r...@...pl>

    > i nie ma h... we wsi ktory wychamuje szybciej na zimowce !!!!

    Tak, tak, wychamowałeś się już...
    Ten pan ze wsi to sie przez "ch" pisze.

  • 58. Data: 2012-01-02 13:25:09
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-12-31 13:01, Pszemol pisze:

    > Po umyciu nie czuje, a po zmianie oleju czuję.

    Widać nikt ci wystarczająco sugestywnie nie uzasadnił, że po umyciu masz poczuć.

  • 59. Data: 2012-01-03 20:57:32
    Od: V-Tec <v...@u...gazeta.pl>

    W dniu 2012-01-01 13:52, Bags pisze:
    > Od ponad 10 lat nie zmieniam oleju w 3 kolejnych samochodach i żadnych

    czy któryś z 2 pozostałych samochodów ma turbosprężarkę? Bo opel 1.4 nie ma.

    W.

  • 60. Data: 2012-01-04 00:53:37
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    -Użytkownik "WS" <L...@c...pl> napisał w wiadomości
    c.googlegroups.com...
    -On 31 Gru, 13:27, "Kris_Poland" <n...@w...pl> wrote:
    -Reasumujac: zeby bylo trwale i tanio trzeba produkowac jeden model
    -samochodu przez ~10lat i nie bedzie to zaden "cud techniki"

    przeciez tak bedzie za kilkanascie lat
    marki z rynku znikaja
    modele nie dochodowe tez
    kolosy przejmuja male rybki
    SAAB na odstrzal

    za 10-20 lat bedziesz mial do wyboru mniej pojazdow dla ludu za 40tys
    czesci sa juz wspolne
    nikomu nie bedzie sie oplacalowo tworzyc nowej marki bo tworzy ja ktos
    teraz?
    skonczony bankrut, albo wylacznie na rynek docelowy gdzie sie placi
    >200tys$$$

    -Pierwszego klienta nie interesuje tak na prawde, czy ten samochod
    -przejedzie 100 czy 500tys km... po kilku latach i tak go sprzedaje...

    ale to ile za serwis zaplaci
    tylko czekac az EU zacznie to regulowac i wytyczac przeglady odgornie
    by odpadow bylo mniej z czesci zuzywajacych sie
    narazie to nakreca gosp. bo trzeba placic by miec gwarancje
    przejmujemy sie emisja CO2, ale jak dojdzie do tego ze wyspiska zaczna nam
    pekac
    i wyczerpia sie poklady kauczuku czy innego surowca to zaczna sie kombinacje

    ale do 2050 mamy luz
    pozniej w EU juz nie odpalisz zadnego PB95 ani ON zapomnij
    jak dociagniemy do tego wieku

    WS