  • Data: 2021-04-29 12:14:21
    Temat: Re: Fotowoltaika (raz jeszcze) - wydajność
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No ale z drugiej strony, powinieneś wiedzieć, że to tak nie działa - to
    > przecież wiedza z zakresu oczywistości życiowych, do tego nie potrzeba
    > żadnej szkoły. :)

    Co innego opierać się (w umowie) na tym, że ktoś ma podstawową wiedzę z
    zakresu oczywistości życiowych, a co innego twierdzić, że coś się dzieje
    sprzecznego z tymi oczywistościami.
    Według mnie z tego, że to pierwsze jest OK nie wynika, że to drugie nie
    może być oszustwem.
    Oszustwo, o które mi chodziło, polega przede wszystkim na podawaniu się
    za kogo innego, a mniej na opowiedzianej bajce.

    Poza tym, czy to jest aż tak oczywiste życiowo?
    Wiadomo, że hakerzy włamują się do systemów komputerowych.
    Wiadomo, że policja jest od walki z wszystkimi złymi, w tym hakerami.
    Nie sądzę, aby policja miała jakieś specjalne, bezpieczne konta bankowe,
    ale też nie dałbym głowy za to, że nie mają - więc ktoś może uwierzyć,
    że mają (nie ma tu według mnie takiej absolutnej oczywistości).
    Czy policja może prewencyjnie pomagać komuś przypadkowemu uniknąć
    niebezpieczeństwa - jak najbardziej tak - jak Cię zatrzymają na
    autostradzie bo tam pali się cysterna i grozi wybuchem to będzie właśnie
    taka sytuacja.
    Czyli to normalnie tak nie działa, ale może w nietypowej sytuacji tak
    działa - ktoś może nie mieć pewności.
    P.G.