  • Data: 2021-03-11 20:58:56
    Temat: Re: Fotowoltaika (raz jeszcze) - wydajność
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .03.2021 o 12:27 trybun <M...@j...cb> pisze:

    > Jedyne co w mojej sytuacji ubezpieczyciel miał do zaoferowania to
    > wyplata gotówkowego odszkodowania. Oczywiście w wysokości mocno
    > zaniżonej pod każdym względem. Nie piszę tego aby się skarżyć, a dlatego
    > że jest to tolerowana przez państwo złodziejska moda na okradanie
    > klientów przez firmy ubezpieczeniowe.

    Mnie życie nauczyło, że jak chcesz mieć naprawione, to nigdy nie bierzesz
    gotówki. Wstawiasz auto do warsztatu typu "naprawy powypadkowe"
    podpisujesz oświadczenie i odbierasz za 2-3 tygodnie naprawione auto. Nic,
    absolutnie nic nie musisz później załatwiać. Jak auto na gwarancji to
    robisz to samo tylko, że z ASO. Miałem kilka szkód z OC sprawcy, kilka ze
    swojego AC - wszystkie likwidowane w ten sam sposób co opisałem powyżej.
    Zawsze na start ubezpieczalnia przysyła jakąś śmieszną wycenę. W jednym
    przypadku po gradobiciu wycenili mi szkodę na kilka tysięcy a ASO z nich
    ściągnęło ponad 12k PLN.
    Ze dwa lata temu gość wjechał mi w kufer pod KFC (stałem pod okienkiem i
    odbierałem zamówienie), szkoda likwidowana z OC sprawcy (interrisk czy coś
    podobnego). Jego ubezpieczalnia wyceniła szkodę na 2 czy 3 tysiące, ASO
    ściągnęło z nich ponad 10k czy 12k. W czasie naprawy miałem jeszcze na
    koszt OC sprawcy auto zastępcze podstawiane i odbierane spod mojego domu.

    TG