  • Data: 2021-03-11 20:55:42
    Temat: Re: Fotowoltaika (raz jeszcze) - wydajność
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 11/03/2021 20:29, Marek wrote:
    > Nigdy nie słyszałem w sklepie żeby klient się
    > dopominał konkretnego  programatora.

    A ja słyszałem. "Chcemy taką do komórki". I faktycznie, okazało się że
    co najmniej kilka modeli ma jakieś cuda na kiju, wifi, nfc, bluetooth.
    Sam, przez nieuwagę, kupiłme taką z NFC i jak się okazało ma dodatkowe
    funkcje, niedostępne z panelu. Jednak ani jedna z tych "technologii" nie
    jest użyteczne tak, abym mógł to zintegrować z automayką domową, na co
    liczyłbym, ale suweren zachwycony, bo może pranie wyklikać w appce h...
    wie po co.