  • Data: 2021-03-11 11:49:22
    Temat: Re: Fotowoltaika (raz jeszcze) - wydajność
    Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Przy założeniu rocznego zbilansowania FV to on ma prąd za darmo więc na
    > cholerę mu PC droższa z 5x.

    Ale jemu sie to nie zbilansuje, nie ma szans. Ja w domu za zeszły rok
    mam zuzycie 16322 kWh, w poprzednich było jeszcze więcej bo prawie
    19000kWh, a On z PV jak uzyska 7000kwh to będzie super ale przy takim
    ułożeniu raczej wątpliwe, do tego część ( u mnie by było 3500kwh) z tego
    zje mu zwykłe zużycie w domu więc ile mu zostaje na grzanie?

    --
    Janusz