  • Data: 2021-03-08 14:59:32
    Temat: Re: Fotowoltaika (raz jeszcze) - wydajność
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "trybun" napisał w wiadomości grup
    W dniu 06.03.2021 o 14:57, Piotr Gałka pisze:

    >Zwracam szanowna uwagę że te matematyczne wyliczenia mają się nijak
    >do tego o co mi chodzi.

    No jak nie, jak tak ?

    >Oczywiście i o tym można podyskutować, przecie to forum dyskusyjne,
    >ale to wymyślanie o trollach jest zupełnie nie na miejscu.

    Na razie to jakos uparcie nie chcesz zrozumiec, ze moc maksymalna jest
    dla idealnych warunkow.
    Ktore sie rzadko zdarzaja.

    >Co do szacunków instalacji to osobiście nic nie robiłem, audyt przed
    >montażowy wykonała firma która się tym zajmuje.

    A wyniki ci pokazali przed umowa ?

    >Tym niemniej jeszcze raz powtórzę że nie o maksymalizację uzysków z
    >mojej instalacji chodzi, a o wydajność fotowoltaiki jako takiej.
    >Przykładowo czy 5.2KW to szczyt osiągnięć dla instalacji o mocy
    >7.2KW..

    No przeciez ci piszemy - poczekaj na lepsza pogode i lepsze
    oswietlenie ... 7kW to one powinny dac ... w dobrych warunkach.

    J.