  • Data: 2020-12-03 12:59:35
    Temat: Re: Fotowoltaika-opłacalność
    Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 02.12.2020 o 20:46, heby pisze:

    > Nie na elektryczny. Na pompę ciepła.
    >
    > Musisz pamiętać że żyjemy w czasach rządów miernot. Własnie kombinują
    > nad tym jak robić, aby energia wyprodukwoana latem nie była dostępna
    > zimą. Więc z dnia na dzień opłacalność foto go grzania może prysnąć z
    > powodów pozatechnicznych a nadwyżka przepadnie w kieszeniach spółek
    > energetycznych.
    >
    > Zimą fotowoltaika nie wystarcza do ogrzania domu, nawet gdybyś cały
    > zrobił z paneli.
    >
    > PV + pompa ciepła + kredyt energetyczny da radę, ale tylko pod
> [...]

    No, akurat oni już tak się starają że nie sposób nie pamiętać..? Nie
    wiem co to jest ta pompa ciepła. Ten konsultant coś gadał o piecu
    elektrycznym na miejsce tego węglowego. No ale  tak się rozwodził nad
    pierdołami typu sterowanie przez wifi tym piecem a nic o tym jak on
    działa, np czy jest możliwość podłączenia posiadanej wodnej instalacji
    grzewczej do niego..

    Wszelakie kredyty czy jakieś ulgi w moim wypadku odpadają.