    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: Tue, 26 Apr 2022 12:38:03 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Fotowoltaika jaka obecnie cena za 10 kWp
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 26 kwietnia 2022 o 19:56:20 UTC+2 J.F napisał(a):

    > Jachty itp.
    > Ale gazociągi tez powstaly.
    > Na kredyt. W zachodnich bankach.
    > Jak sam piszesz - na bilet do Japonii.
    > No i na te rekomendacje musial oszczedzac, bo banki to takie wredne,
    > ze najpierw pytają "a jakie ma pan zabezpieczenie" ...
    > No ale sam tez cos musial oszczedzic.
    > Ty nie dostaniesz kredytu na wiezowiec.
    >
    > J.
    Oczywiście że nie dostanę bo sie Kapelinder nazywam a nie Misztal. Ja żeby dostać
    150 milionów musiałbym mieć 200 wkładu własnego. Ale jak by w dawnym WSI, SB, KC albo
    przynajmniej wojewódzkim był jakiś Kapelinder na stosownym stanowisku to dostanie
    dużego kredytu było by zabiegiem technicznym. Trochę dokumentów było by do
    podpisania. I w żadnym by nie było że muszę oddać.