  • Data: 2022-04-27 16:17:27
    Temat: Re: Fotowoltaika jaka obecnie cena za 10 kWp
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 26.04.2022 17:09, J.F wrote:

    > Bywa.
    > W praktyce to jednak bywa różniście.

    > Tych "bogatych" to jest akurat promil w spoleczenstwie :-)
    >
    > J.

    czy ja wiem? tak, tych z ogromnym majątkiem jest promil, ale znam sporo
    osób z dużym majątkiem, których na codzień nie odróżnisz od kogutka. Nie
    mają milionów z wyboru - nie każdy chce poświęcić całe życie biznesowi,
    ale mogliby dziś nie pracować - wtedy byś zauważył, że są bogaci. Tylko
    żaden z nich nie wyobraża sobie nie robić nic...

    Lukasz