  • Data: 2022-04-19 21:37:26
    Temat: Re: Fotowoltaika jaka obecnie cena za 10 kWp
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 18 Apr 2022 21:15:33 +0200, Rutkowski, Jacek wrote:
> [...]

    IMO - we wroclawiu te wieze zostaly polikwidowane.

    > Na ile czasu dla miasta starczy wody z wieży ciśnień?
    > To tak samo działa jak zbiornik w ziemi czy na powierzchni
    > z poduszką powietrzną.
    > Dopóki woda jest uzupełniana jest ok ale po 12-48h śladu
    > już nie będzie po wodzie bo na tyle średnio zbiorniki
    > są projektowane w/g mojej wiedzy...

    no coz, przyszla powodz ... sie okazuje, ze strazacka cysterna
    moze zaopatrywac miasto w wodę. Bo jak wody nie a w kranie,
    to sie jej nie zuzywa 200 litrow na dobę.
    I przy okazji kanalizacja nie jest problemem :-)

    Tylko ... jak sie wnosi wiadro wody na 10 pietro?

    A potem przeciez analizowalismy kolejne sprawy - jak sprzedac zywnosc
    ze sklepu gdy kasa fiskalna nie dziala :-)

    J.