  • Data: 2022-04-17 15:52:23
    Temat: Re: Fotowoltaika jaka obecnie cena za 10 kWp
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    niedziela, 17 kwietnia 2022 o 14:57:49 UTC+2 m4rkiz napisał(a):
    > tak średnio bo wymaga stania pod kościołem
    >
    > a włączenie koparki krypto z chłodzeniem wodnym grzejącym cwu na darmowym prądzie
    jednak
    > jest kompletnie bezobsługowe i pozwala zredukować czas zwrotu o połowę (jeżeli nie
    trzeba
    > jej kupować - jak w moim przypadku)
    > wystarczy dwa razy droższy, już wtedy czas zwrotu jest o połowę mniejszy
    > załóżmy że mam na stole 35k pln wystarczające na 10 kWp, płacę za prąd 500 zeta
    > miesięcznie co proponujesz zakładając że nie załapałem się na dofinansowanie (bo z
> [...]
    Ponieważ może być wojna to kupuj coś ponadczasowego. Złoto kupuj. Ale nie pierścionki
    tylko monety. Najlepiej o niskich nominałach. Ze stalowej rurki od wody zrób karnisz
    i pakuj je do karnisza. Nawet jak by ci ruscy albo niemcy dom spalili to w
    zgliszczach znajdziesz rurke i wyciagniesz zlote monety. a jak by sie złoto stopiło
    to stracisz wartość monetarna ale nie kruszcu.