  • 11. Data: 2010-03-06 07:52:54
    Temat: Re: Fotoradary błyskające we wszystkich
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>

    news:hms2d6$re5$2@nemesis.news.neostrada.pl...

    > To był przenośny na trójnogu, z osobną lampą - wyglądał jak prawdziwy.
    > Antyradaru nie mam i nie wiem czy naprawdę radarował, ale błyskał wyraźnie
    > w samochody, a nie na oślep.

    > No ale to nie lepiej postawić obok policjanta który będzie na miejscu
    > kasował? Oszczędzi to czasu na przeglądanie tych wszystkich zdjęć.

    W teorii policjant ma łapać przestępców a zdjęcia przeglądać i obrabiać może
    ktokolwiek.

  • 12. Data: 2010-03-06 08:20:17
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Fri, 05 Mar 2010 23:46:20 +0100, Tomasz Pyra napisał(a):

    > Nie mów, że potem ktoś te wszystkie zdjęcia będzie przeglądał.
    > No chyba że za karę, albo dorobili się systemu który je chociaż wstępnie
    > automatycznie przejrzy.

    Nie wiem ile zarabia strażnik miejski czy policjant ale nawet jak cały
    dzien będzie siedział i oglądał fotki to znajdzie tylu łamiących prawo że
    zarobi na siebie i jeszcze paru innych kolegów, tylko czy na tym ma polegać
    jego praca ? Natomiast wiedząc że wszyscy muszą robić plany "sprzedażowe",
    to może to być jedyna metoda żeby zrealizować 100% planu ;)

  • 13. Data: 2010-03-06 11:06:50
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Karolek pisze:

    > Gdzie to widziales?

    Wczoraj na Wielkopolskiej w Gdyni.

    Wcześniej widziałem raz w Sopocie, a jeszcze kiedyś w którejś z wsi na
    DK20 między Gdynia a Kościerzyną (ten ostatni był stacjonarny).

  • 14. Data: 2010-03-06 12:35:49
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-03-05 23:37:01 +0100, Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> said:

    > Co to za nowa moda? Bo spotkałem się już nie pierwszy raz z fotoradarem
    > który robi zdjęcie każdemu przejeżdżającemu.

    1. weryfikacja ruchu
    2. łapanie pasów i telefonów
    3. jeśli nie robi zdjęć (np. straszak zamontowany od lipca zeszłego
    roku na 333 kilometrze ósemki w kierunku Warszawy), to straszy zgodnie
    z założeniem

    (choć nie, straszaki są ustawione zazwyczaj na 80-90 km/h)

    --
    Bydlę

  • 15. Data: 2010-03-06 12:41:46
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-03-05 23:48:22 +0100, Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> said:

    > To był przenośny na trójnogu

    To zazwyczaj straż miejska/wiejska/gminna wyrabia budżet.

    > Antyradaru nie mam i nie wiem czy naprawdę radarował

    Rada-co robił? ;>

    --
    Bydlę

  • 16. Data: 2010-03-06 14:00:40
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

> [...]
    > Kierowcy sądzą że przeoczyli jakiś wcześniejszy znak drogowy zaczynają
    > obok takiej maszyny jechać 20km/h co i tak nie powstrzymuje jej przed

    To co to za kierowcy, którzy nie wiedzą jaka jest dopuszczalna prędkość i z
    jaką jadą? Bez przesady z tymi wnioskami. A może FR łapie również gadających
    przez komórki co jest dzisiaj plagą, albo zapominających o pasach,
    światłach? Czyste sumienia nie muszą panikować.
    neelix

  • 17. Data: 2010-03-06 14:03:34
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

> [...]
    > No ale to nie lepiej postawić obok policjanta który będzie na miejscu
    > kasował? Oszczędzi to czasu na przeglądanie tych wszystkich zdjęć.

    Nie, bo jednego zatrzyma, a stu innych winowajców przejedzie bez echa.
    neelix

  • 18. Data: 2010-03-06 14:34:48
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    Tomasz Pyra pisze:

    > Wczoraj na Wielkopolskiej w Gdyni.
    >
    > Wcześniej widziałem raz w Sopocie, a jeszcze kiedyś w którejś z wsi na
    > DK20 między Gdynia a Kościerzyną (ten ostatni był stacjonarny).

    W srode, czy czwartek rozstawiali sie przez II US na Hutniczej (ogr. do 40).

    --
    Karolek

  • 19. Data: 2010-03-06 14:52:50
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-03-06 14:00:40 +0100, "neelix" <a...@w...pl> said:

    > To co to za kierowcy, którzy nie wiedzą jaka jest dopuszczalna prędkość
    > i z jaką jadą?

    Zajrzyj kiedyś w okolice miejscowości Oddział na drodze do Warszawy z Katowic.
    Stoją niebieskie znaki ostrzegające przed radarem, żadnych - poza
    ustawowymi - ograniczeń na dwupasmowej, dwujezdniowej, oddzielonej
    pasem zieleni i barierkami, poza terenem zabudowanym...
    I co? Ano, na widok tablic kretyni zwalniają do 70 km/h.
    Dlaczego?
    Bo radar...
    ;>>>

    --
    Bydlę

  • 20. Data: 2010-03-06 14:57:01
    Od: "lublex" <l...@o...pl>

> [...]
    > Kierowcy sądzą że przeoczyli jakiś wcześniejszy znak drogowy zaczynają
    > obok takiej maszyny jechać 20km/h co i tak nie powstrzymuje jej przed

    Test usrojswa?

    pozdr
    lublex