  • Data: 2011-05-24 09:26:40
    Temat: Re: Fotoradary Kobylnica
    Od: "K.Z." <b...@z...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Właśnie przyszły pamiątkowe zdjęcia z wyjazdu do Słupska: 63/50 i 61/50.
    > Moja wina nie ulega wątpliwości - ostro pałowałem w terenie niezwykle
    > gęsto zabudowanym. Wprawdzie w obu przypadkach w czasie przejazdu żywego
    > ducha nie widziałem, ale jakiś zasrany kot z krzaków mógł wyskoczyć. A
    > nie. Nawet krzaki tam chyba nie rosły. W każdym razie kajam się. Gdybym
    > trafił na Policję, to pewnie pogroziliby mi palcem, ale trafiłem na
    > bezduszny fotoradar, w dodatku z ustawionym minimalnym progiem
    > dopuszczalnej prędkości (albo zgoła poniżej, biorąc pod uwagę informację
> [...]

    Ostatnio też dostałem zdjęcie z Kobylnicy.
    Było lekko rozmazane i jakoś dziwnie rozmazane. Tablica rejestracyjna
    zamiast na aucie była trochę niżej na asfalcie :)
    Samochód na zdjęciu taki sam jak mój.
    Napisałem, że w tym dniu nie byłem w tym rejonie i na zdjęciu to nie jest
    moje auto. Za jakiś czas przysłali pismo, że przepraszają, nastąpiła awaria
    fotoradaru. (sam sobie dokleił nr rejestracyjny:)))
    Ja faktycznie w tym czasie nie jechałem tamtędy.

    Pozdrawiam
    Krzysiek