  • Data: 2011-05-24 10:43:48
    Temat: Re: Fotoradary Kobylnica
    Od: "taki jeden wyborca" <t...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Wykroczenie jest świeżutkie, z początku maja, więc działają można
    > powiedzieć ekspresowo. Właśnie o te przepisy wykonawcze mi chodzi, bo
    > tak coś czytam na ten temat, tylko jak to w internecie - ciężko
    > stwierdzić co jest najaktualniejsze :-)

    Witam,
    MSWiA wraz z Min. Infrastruktury wysmażyły opinie o dopuszczalności
    wykonywnaia pomiarów fotoradarem przez SM pomimo braku rozporządzenia
    Minstra Infrastruktury do art 129 h pkt 5 ustawy Parwo o ruchu drogowym.
    Prawnicy z którymi rozmawiałem nie zostawili suchej nitki na tej opinii. SM
    może skierowac sprawę do sądu ale tam polegnie sromotnie, gdyż będzie
    musiała odpowiedziec na pytanie "Czy były spełnione warunki pomiaru
    określone w przepisie wykonawczym do ustawy?". Przepisu aktualnie brak. A
    przepis ten (projekt póki co) określa m.in. "szczegółowe warunki wykonywania
    przez starżników miejskich (gminnych) czynności z zakresu kontroli ruchu
    drogowego, o których mowa w art. 129 b ust. 4 ustawy... w tym obowiązku
    oznakowania miejsc kontroli.". Jak było oznakowane miejsce kontroli? Zgodnie
    z nieistniejącym rozporządzeniem?
    Pzdr
    Koshy
    Tutaj link do projektu rozporządzenia.
    http://bip.mi.gov.pl/pl/bip/projekty_aktow_prawnych/
    projekty_rozporzadzen/rozp_transport_drogowy/proj_ro
    zp_urz_rejestr
    lub
    http://skocz.pl/dcsiw

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 6146