  • Data: 2011-09-09 09:25:56
    Temat: Re: Fotoradary
    Od: Arek <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-09-08 16:41, elmer radi radisson pisze:
> [...]
    436,Prosil_o_fotoradar___bezskutecznie__Sam_postawil
    _znak_.html

    > To ja choc troche z innej beczki, przytocze komentarz jaki slyszalem
    > ostatnio w TVP info, z ust dziennikarza, oczywiscie w temacie
    > fotoradarow:
    >
    > - poniewaz od poczatku tego roku ilosc wypadkow spadla (choc wzrosla
    > ilosc ofiar), a przez brak stosownych przepisow fotoradary w tym czasie
    > nie byly uzywane, to stanowi to dowod na to ze FOTORADARY SA SKUTECZNE.

    O ile niczego nie przekręciłeś. Bo:

    to może znaczyć również: Od początku wzrosła liczba ofiar mimo, że
    ogólna ilość wypadków spadła. A wiąże się to z tym, że wypadki miały
    miejsce przy większych prędkościach. Czyli FR są skuteczne.

    Owszem nie jestem za ślepym stawianiem FR, ale nic nie jest czarno białe.

    A.