  • 31. Data: 2010-10-25 22:50:54
    Temat: Re: Fotoradarowy biznes
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

> [...]
    >
    > Podstawa jest taka, ze przepisy mowia jasno ze do prowadzenia kontroli
    > upowaznione sa odpowiednie sluzby i osoby. A jesli sposob uzytkowania
    > urzadzenia wymaga nadzoru nad nim i czyjejs obecnosci  bo jest to
    > urzadzenie wolnostojace i nie zabezpieczone przed modyfikacja warunkow
    > pracy czy przestawieniem, to wowczas kontrola ruchu drogowego jest
    > procesem ciaglym, a osoba ktora nadzoruje prace urzadzenia musi byc
    > osoba uprawiona i prawidlowo wyszkolona. Bo tylko ona jest w stanie
    > chocby zauwazyc czy nie pojawily sie jakies nieprawidlowosci badz je usunac.

    Podaj tą podstawę. Jeśli jest to ma nazwę datę i numer. Toja interpretacja
    nikogo nie interesuje. Paragrafy się liczą a nie to co sobie wymyślisz.
    Paragrafy dawaj.

  • 32. Data: 2010-10-26 06:13:41
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "to" wrote in message news:4cc4e29d$0$22796$65785112@news.neostrada.pl...

    >Ktoś podchodzi i obraca go w prawo lub w lewo.

    To zakłócenie pomiarów będzie wtedy działać na korzyść kierujących...
    Pomyśl o czymś innym.

  • 33. Data: 2010-10-26 10:15:05
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Pszemol

    > To zakłócenie pomiarów będzie wtedy działać na korzyść kierujących...

    Skąd ta pewność?

    > Pomyśl o czymś innym.

    Pomyśl.

    --
    ignorance is bliss

  • 34. Data: 2010-10-26 11:26:41
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2010-10-25 22:50, kogutek wrote:

    > Podaj tą podstawę. Jeśli jest to ma nazwę datę i numer. Toja interpretacja
    > nikogo nie interesuje. Paragrafy się liczą a nie to co sobie wymyślisz.
    > Paragrafy dawaj.

    Masz podane wyraznie - PoRD, paragraf 129b ust. 1, Dz. U. z 2003 r. Nr
    14, poz. 144, par. 14 ust 1. Sadze tez ze juz coraz mniej kogokolwiek
    interesuje to jakie teorie probujesz sobie wyczarowac. Jeszcze przed
    chwila obstawales, ze na podanym filmie osoba nadzorujaca prace FR
    nie moze byc inna osoba niz straznik. Ale juz nie bedac w stanie
    udowodnic ze to jednak pracownik strazy.

    A dla kazdej rozumnej osoby wystarczajace jest, ze sytuacja w ktorej
    dana osoba zostala skierowana do pracy przy fotoradarze i staje za to
    urzadzenie jedyna odpowiedzialna podczas gdy on funkcjonuje stanowi to
    de facto fakt obslugi tego typu urzadzenia. Tym bardziej ze mozna
    zakladac ze w najwiekszym stopniu moze wplywac na warunki jego pracy
    oraz ma najwieksze, bo urzedowo nadane kompetencje w zakresie ich
    dopilnowania.
    Jednoczesnie urzadzenie przez caly czas prowadzi rejestracje wykroczen.

    Wiec dla sadu naturalna bedzie interpretacja ze za prace urzadzenia
    w tym czasie odpowiadala osoba nie posiadajaca stosownych uprawnien
    nadanych przez wlasciwa ustawe dotyczaca pracy tego rodzaju sprzetu.

    --

    memento lorem ipsum

  • 35. Data: 2010-10-26 13:24:56
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

> [...]
    > w tym czasie odpowiadala osoba nie posiadajaca stosownych uprawnien
    > nadanych przez wlasciwa ustawe dotyczaca pracy tego rodzaju sprzetu.

    Pord i paragraf który podałeś jest o czymś innym. Gdzie w tym tekście widzisz
    rozwiązanie problemu o który idzie bój. Czyli odpowiedź na pytanie czy strasznik
    ma być przy fotoradarze przez cały czas.
    § 14. 1. Upoważnienie do wykonywania kontroli ruchu drogowego wydaje się
    strażnikom, funkcjonariuszom lub pracownikom, o których mowa w § 13 ust. 1, którzy:
    1) nie byli skazani za przestępstwo przeciwko bezpieczeństwu w komunikacji;
    2) ukończyli szkolenie według programu stanowiącego załącznik nr 4 do
    rozporządzenia.
    2. Szkolenie organizuje przełożony osób, które ubiegają się o uzyskanie
    upoważnienia do wykonywania kontroli ruchu drogowego, w porozumieniu z
    komendantem wojewódzkim Policji.
    3. Szkolenie osób ubiegających się o upoważnienie do wykonywania kontroli ruchu
    drogowego może stanowić część składową szkolenia, któremu strażnicy,
    funkcjonariusze lub pracownicy, o których mowa w § 13 ust. 1, podlegają na
    podstawie odrębnych przepisów.
    4. Upoważnienie do wykonywania kontroli ruchu drogowego wydaje komendant
    powiatowy Policji, na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 5 do
    rozporządzenia.
    5. Osoba, która uzyskała upoważnienie do wykonywania kontroli ruchu drogowego,
    podlega przeszkoleniu uzupełniającemu w przypadku wprowadzenia zmian w
    przepisach z zakresu kontroli ruchu drogowego.
    6. Komendant powiatowy Policji prowadzi ewidencję wydanych upoważnień do
    wykonywania kontroli ruchu drogowego.
    Szukaj dalej. Na razie stosujesz tanią manipulację wychodząc z założenia że nie
    będzie się chciało przeczytać. Albo tak jak Ty zwyczajnie nie rozumie co czyta.
    Sad nie myśli tylko opiera się na przepisach. Możesz napisać dla niego książkę.
    Ale jak nie podasz podstawy prawnej to zwyczajnie oleje co czytał, nawet jak w
    czasie czytania sędzia uronił łzę.

  • 36. Data: 2010-10-26 14:12:48
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "to" wrote in message news:4cc68e09$0$20992$65785112@news.neostrada.pl...

    > Skąd ta pewność?

    Ze znajomości fizyki procesu pomiaru prędkości za pomocą radaru
    i kamery/aparatu fotograficznego.

    >Pomyśl.

    Ja pomyślałem właśnie i nie widzę możliwości zaszkodzenia kierowcom
    poprzez obracanie skrzynki z radarem ani w prawo ani w lewo...
    A Ty pomyślałeś czy jeszcze nie ?

  • 37. Data: 2010-10-26 17:08:20
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Pszemol

    > Ze znajomości fizyki procesu pomiaru prędkości za pomocą radaru i
    > kamery/aparatu fotograficznego.

    Suszarka pokazuje właściwą wartość przy kącie bodaj 0 stopni, przy
    większym zaniża. FR działa na podobnej zasadzie, tylko jest kalibrowany
    do kąta bodaj 30 stopni, więc zmniejszenie tego kąta powinno zawyżyć
    pomiar.

    Przykro mi.

    --
    ignorance is bliss

  • 38. Data: 2010-10-27 12:27:16
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-10-24 12:47:01 +0200, "kogutek" <k...@o...pl> said:

    > Powinien tez
    > zadzwonić po SM i poinformować ich ze jakiś dziwny człowiek go zaczepia i
    > nakręca

    "...halo, halo! Straż wiejska? To ja dzownię, nakręcony. Co? Nakręcony
    dzwoni. NAKRĘCONY!!!..."

    --
    Bydlę

  • 39. Data: 2010-10-28 14:30:35
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "to" wrote in message news:4cc6eee4$0$22801$65785112@news.neostrada.pl...
> [...]
    > większym zaniża. FR działa na podobnej zasadzie, tylko jest kalibrowany
    > do kąta bodaj 30 stopni, więc zmniejszenie tego kąta powinno zawyżyć

    Dlaczego miałby być kalibrowany do kąta innego niż 0???
    Z którego palca u nogi to sobie wyssałeś?

  • 40. Data: 2010-10-28 16:45:27
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Pszemol

    > Dlaczego miałby być kalibrowany do kąta innego niż 0???

    A jak chcesz ustawić fotoradar pod kątem 0 stopni w stosunku do
    przejeżdżających aut? Na środku pasa? Myślałeś, ze dlaczego miśki często
    włażą na pas celując suszarką w auta? Bo im się nudzi?

    > Z którego palca
    > u nogi to sobie wyssałeś?

    Nie oceniaj innych po sobie, nie wszyscy podzielają Twoje hobby.

    --
    ignorance is bliss