  • Data: 2011-08-24 08:23:23
    Temat: Re: Fotoradar zbankrutował :)
    Od: "PM" <x...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:j311fc$qaa$1@mx1.internetia.pl...

    > Aha. Widzę, że doniesienia z Faktu są dla Ciebie w pełni wiarygodne.
    > No cóż....

    Czyli wkleiłeś te doniesienia w z premedytacją i w przekonaniu ze to gówno
    prawda?
    no tak... idac tym tropem wcale nie musze brać na powaznie reszty tego co
    piszesz... ot tak sobie bredzisz dla zabawy.

    > Naprawdę?

    tak.

    > Ty byś chciał.

    tak, ja bym chciał jechac szybko. Szybko premiescić się z punktu A do B
    mogę chcieć jeszcze, czy już mi sprawiedliwośc społeczna zabroni?

    > Nie piszemy tutaj o autostradach (choć i tam ma to znaczenie).

    nie piszemy tez o marchewce.

    > Wygląda na to, że wiele rzeczy powinieneś poczytać, a później
    > spróbować zrozumieć

    Oczywiście, że tak - tylko nijak to się ma do tematu.

    > Zdaje się, że przeoczyłeś zmiany w prawie od zeszłego sezonu.

    tak. pewnie ktoś ustawą przeniósł tą trasę gdzie indziej - np do centrum
    Wrocławia.
    dawaj pozycję z dziennika ustaw.