  • Data: 2010-08-25 13:17:56
    Temat: Re: Fotoradar + photoshop = kasa dla gminy? ;)
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:t0u976ds3ijk9g4a6kka14rbp1es0jqf43@4ax.com...

    > Moze nie zauwazyles ? wiekszosc lusterek wewnetrznych posiada
    > "przelacznik" na wypadek gdy z tylu za toba ktos swieci.

    Jasne.

    > A zrealizowane jest to tak ze lusterko posiada lusterko wlasciwe,
    > a przed nim ustawiona pod katem szybe. Szyba tez odbija, ale znacznie
    > mniej. Wajcha obracasz calosc i widzisz odbicie albo w lustrze albo w
    > szybce.

    Ale dalej nie powoduje to podwojenia obrazu.

    > Jak to zrobili w FR to jestem ciekaw, bo powyzszy opis to niestety
    > nadale sie do lusterek a nie obiektywow transmisyjnych.

    Ano właśnie o ciekawość chodzi.
    Najtaniej zrobić automatyczną edycję obrazu wyciągającą tablicę.
    I chyba tak właśnie się dzieje, bo jakoś dziwnym trafem nie widać po raz
    drugi reszty samochodu, czyli otoczenia tablicy.
    Czyli raczej to soft wycina z obrazu zdjęcie tablicy, poddaje retuszowi i
    wstawia do fotki.