  • Data: 2010-08-25 13:25:52
    Temat: Re: Fotoradar + photoshop = kasa dla gminy? ;)
    Od: Mikołaj Tutak <"mtutak[a]nixz*net"@nospam.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-08-25 12:47, J.F. pisze:

    > Czy mi sie wydaje czy FR w dzien nie blyskaja ?

    Czasmi blyskaja czasami nie. Zreszta jest to nieistotne.

    > Hej, nie wymyslaj ludziom od debili bez powodu.

    Absolutnie nie ubliżam BEZ POWODU.

    > Dostal zdjecie jakie dostal, moze to jego pierwsze, zauwazyl ze cos

    Ale trzema mieć dystans do swoje wiedzy. Jeśli czegoś się nie rozumie to
    można zadzwonić do SM, zobaczyć stronę producenta fotoradarów, kolegi
    jakiegoś zapytać - możliwości jest sporo. Natomiast bieganie z dym do
    prokuratury, czy też pisanie debilnego arykułu jest jednoznaczne z
    ujawnieniem się.

    > jest nie tak - debile to raczej w SM pracuja, jesli ustawiaja
    > urzadzenie tak ze moga sie narazic na zarzuty :-)

    Widziałeś zdjecia ze strony producenta fotoradarów?

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj