  • Data: 2010-12-14 11:05:21
    Temat: Re: Fotoradar i zaśnieżony znak drogowy
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Artur Maśląg" <f...@p...com>

    > Ten Twój teoretyczny "poszkodowany" doskonale wiedział jak się sytuacja
    > przedstawia i próbował ją wykorzystać na swoją korzyść (co mnie
    > specjalnie nie dziwi). Są ocenił materiały w sprawie i wydał stosowne
    > orzeczenie. Jest różnica między świadomym a nieświadomym działaniem.
    > Jeżdżąc dzień w dzień po tej samej trasie doskonale wiem jakie jest
    > oznakowanie i jak się ruch odbywa. Jeżeli nagle zniknie np. zakaz
    > ruchu, czy kielnia i nie ma informacji o zmianie organizacji ruchu
    > to dzwonię na policję, bądź do zarządcy drogi, a w nie wykorzystuję
    > zaistniałą sytuację. ...

    Co to za brednie ? Znaki są po to by informować a nie po to by je pamiętać.
    Nawet jeśli ktoś jakiś znak zapamięta to jest to zasadniczo błędne podejście
    bo oznakowanie zmienia się i tak jak jakiś znak może zniknąć tak może
    pojawić się. Poza tym jakby sprawdzić czy ludzie te znaki znają na drogach
    którymi ciągle jeżdżą to by się raczej okazało, że nie. Bo takich znaków na
    drodze mają setki a nie jeden o który akurat chodzi. Może podświadomie
    znają, ale to nie jest ta świadomość o której w prawie chodzi.