  • 1. Data: 2014-06-15 10:40:25
    Temat: Fotoradar Straży Miejskiej Wrocław i okolice
    Od: depros <d...@g...com>

    W ciągu tygodnia znajomy dostał dwa wezwania do wskazania kierującego
    pojazdem. Pierwsze wezwanie jest z Wrocławia, przekroczenie prędkości o
    16 km/h (66 na 50) widać twarz w czapce (trudno rozpoznać) drugie z
    Oleśnicy 101 na 90 przekroczenie o 11 km/h zdjęcie tyłu samochodu(czy
    oni lecą już na wydrę? Przecież zawsze jest błąd pomiarowy +/- 3km/h
    czyli mógł jechać 98 km/h więc przekroczenie nie kwalifikuje się na
    mandat. Jak skutecznie obronić się przed tymi bandytami?

  • 2. Data: 2014-06-15 10:51:47
    Temat: Re: Fotoradar Straży Miejskiej Wrocław i okolice
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 15.06.2014 10:40, depros pisze:
> [...]
    > czyli mógł jechać 98 km/h więc przekroczenie nie kwalifikuje się na
    > mandat. Jak skutecznie obronić się przed tymi bandytami?

    Zdjęcie od tyłu z założenia mogą sobie w dupę wsadzić. Niepamięć nie
    jest w tym kraju przestępstwem, ani nawet wykroczeniem.

    --
    anacron
    aba/

  • 3. Data: 2014-06-15 11:09:50
    Od: depros <d...@g...com>

    W dniu 2014-06-15 10:51, anacron pisze:

    > Zdjęcie od tyłu z założenia mogą sobie w dupę wsadzić. Niepamięć nie
    > jest w tym kraju przestępstwem, ani nawet wykroczeniem.

    Jakieś pismo masz do tego?
    Co z pierwszym zdjęciem?

  • 4. Data: 2014-06-15 11:41:22
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello depros,

    Sunday, June 15, 2014, 10:40:25 AM, you wrote:

    > W ciągu tygodnia znajomy dostał dwa wezwania do wskazania kierującego
    > pojazdem. Pierwsze wezwanie jest z Wrocławia, przekroczenie prędkości o
    > 16 km/h (66 na 50) widać twarz w czapce (trudno rozpoznać)

    Samego siebie nie rozpoznaje? ;)

> [...]
    > samochodu(czy oni lecą już na wydrę? Przecież zawsze jest błąd
    > pomiarowy +/- 3km/h czyli mógł jechać 98 km/h więc przekroczenie nie

    Na błędy masz 10km/h luzu. Pojechał co najmniej o 8km/h szybciej niż
    pozwały przepisy.

    > Jak skutecznie obronić się przed tymi bandytami?

    Jeździć wolniej? Zainstalować Automapę albo inny program ostrzegający
    o radarach? Jeździć M3 200+km/h po mieście?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 5. Data: 2014-06-15 12:35:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 15 Jun 2014 10:40:25 +0200, depros napisał(a):
> [...]
    > czyli mógł jechać 98 km/h więc przekroczenie nie kwalifikuje się na
    > mandat. Jak skutecznie obronić się przed tymi bandytami?

    ad a) - uwazac na zaparkowana czerwona skode :-)

    J.

  • 6. Data: 2014-06-15 16:55:48
    Od: depros <d...@g...com>

    W dniu 2014-06-15 12:35, J.F. pisze:

    > ad a) - uwazac na zaparkowana czerwona skode :-)
    >
    > J.

    Akurat na ul. Wyścigowej stoi zielona skoda. Nie ma szans na jej
    wcześniejsze zauważenie. Spryciarz znalazł takie miejsce za drzewem że
    gdy się już zobaczy skodę ona już widzi nas.

  • 7. Data: 2014-06-15 19:01:22
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

    W dniu 2014-06-15 16:55, depros pisze:

    > Akurat na ul. Wyścigowej stoi zielona skoda. Nie ma szans na jej
    > wcześniejsze zauważenie. Spryciarz znalazł takie miejsce za drzewem że
    > gdy się już zobaczy skodę ona już widzi nas.

    najmocniej przepraszam ale czy SM nie ma obowiązku cykać fotek za
    znakiem "Fotoradar" D-51 czy jakoś tak?
    pozdrawiam
    marcin jan

  • 8. Data: 2014-06-15 19:09:29
    Od: Kapibara <x...@y...zzz>

    Przecież jest: http://goo.gl/maps/GQqm9

  • 9. Data: 2014-06-15 22:32:38
    Od: Baczek <m...@p...onet.pl>

    gdy się już zobaczy skodę ona już widzi nas.

    > Przecież jest: http://goo.gl/maps/GQqm9

    To fajnie, bo odcinek tylko 1km. U mnie stawiają na granicach gminy
    (odległości po kilka, kilkanaście km) i cała gmina po obstrzałem.
    Komendant ma w nosie, że wjeżdżając na skrzyzowaniu nie dasz rady
    zapoznać się ze znakiem.

  • 10. Data: 2014-06-17 08:19:50
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2014-06-15 19:01, Marcin Jan pisze:
> [...]

    i zieloną

    i tu mamy przewagę antyradaru...

    > najmocniej przepraszam ale czy SM nie ma obowiązku cykać fotek za
    > znakiem "Fotoradar" D-51 czy jakoś tak?
    > pozdrawiam

    akurat na Wyścigowej stawali na zakazie zatrzymywania, dopiero jak
    obcykałem gościa aparatem (z zamiarem wysłania wykroczenia w celu
    ukarania kierowcy, chociaż tego nie zrobiłem bo czasu nie było), to
    dowiesili pod znakiem tabliczkę 'nie dotyczy SM i czegoś tam jeszcze'...

    Łukasz