  • Data: 2010-02-18 19:09:55
    Temat: Re: Fotonet Tychy - czy ktoś zna parametry?
    Od: de Fresz <d...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-02-18 20:00:24 +0100, JD <j...@g...com> said:

    > Wróć tu, jak będziesz komos znowu zarzucał chamstwo.

    Ej no, jak możesz tak mówić o naszej oazie kultury i niebotycznie
    wysokiego poziomu wypowiedzi!
    Aż żałuję że nie widzę postów tej krynicy kultury osobistej, może bym
    się czegoś dowiedział o sawłar-wiwrze.
    ;-)

    PS. Mógłby ktoś wyświadczyć mi przysługę i poinformować naszego
    wioskowego głupka jak działa KF? I że może se bluzgać do woli pod moim
    adresem, a odpowiedzi żadnej i tak nie dostanie. Przecież ten prostacki
    bełkot mogą czytać nastoletnie dzieci!

    de Fresz