  • Data: 2009-08-25 21:13:35
    Temat: Re: Fotojoker Format 10/13/15 itd.
    Od: dominik <n...@d...kei.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Paweł W. wrote:
    > Sądzę, że (skoro przewidziałem dualny LV w Sony, to może i tu moja
    > magiczna kula zadziała ;) ) format 10, to 10x15cm, 13 to 13x18cm, a 15
    > to 15x20cm. Dosyć standardowe rozmiary. :D

    Do labu wsadza się rolki. Mają one po 178m dla 15cm szerokości i 78m dla
    30cm szerokości (mam takich w domu dobre kilkanaście, więc wiem :))
    Są też rolki po 13cm i można je ciąć na pionow i poziome.
    Oczywiście jest trochę do tego standardowych wymiarów. Np. 90x30 to taki
    standard dla panoramy. Jak obsługa powie "nie" to sorry.
    Faktem jednak jest to... że pewnie i dobre kilka metrów byliby w stanie
    wydrukować :)

    d.