  • Data: 2010-04-09 15:33:34
    Temat: Re: Fotografowanie w muzeach - już można?!
    Od: "Thomas" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Remigiusz Zukowski" <r...@g...com> napisał w
    wiadomości news:hpmi7d$i6a$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam,
    >
    > a co z fotografowaniem w kościołach? Znam taki jeden (małe sanktuarium w
    > mojej okolicy) gdzie gonią z aparatami i wyzywają od złodziei i w ogóle,
    > niezła tam szopka jest (dosłownie!), nazwy nie wymienię bo jest
    > zastrzeżonym znakiem towarowym i jeszcze mi się za to oberwie :)
    >
    > pozdrawiam
    >
    > Remigiusz Żukowski

    W tamtym roku bylem w Bulgarii. W Warnie trafilismy do jednej z wielu
    cerkiewek.
    Przed nia siedzialo kilka osob (autochtonow). W kolo zadnych tabliczek o
    zakazie fotografowania.
    Podeszla do nas pani (okazalo sie ze cos jakby opiekun, "kustosz":) i
    zaprosila do srodka, zeby zobaczyc. Na pytanie czy mozna fotografowac
    usmiechnela sie i stwierdzila, ze mozemy do woli pstrykac. :)

    Thomas