  • 21. Data: 2012-01-27 18:24:50
    Temat: Re: Fotograficy z allegro
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2012-01-27 17:18:33 +0000, Jan Rudziński <j...@g...pl> said:

    > A teraz przeproś.

    Ale za co? Prezcież to Ty zacząłeś od wyśmiewania Bogu ducha winnego
    Allegrowicza. Przecież nie powiesz mi, że Twoją intencją była
    kryptoreklama.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 22. Data: 2012-01-27 21:15:07
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2012-01-27 16:59, Dawid pisze:
    > Wysyłka do 21 dni, śmiechu warte, nie masz jeszcze tego radia?

    Naprawdę myślisz, że ktoś tu chciał radio sprzedać? :)
    A ja się zastanawiałem, skąd się biorą te wszystkie ciekawe myśli na
    onetowych forach...

    --
    pozdrawia Adam
    /przed tobą siedem lat chudych, siedem dni tłustych i siedem minut

  • 23. Data: 2012-01-28 11:32:00
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2012-01-27 22:15, Janko Muzykant pisze:

    > Naprawdę myślisz, że ktoś tu chciał radio sprzedać? :)
    > A ja się zastanawiałem, skąd się biorą te wszystkie ciekawe myśli na
    > onetowych forach...

    Nie obchodzi mnie kto co chciał.
    Wchodząc tutaj, na grupę o fotografii, nie chcę spotykać
    oszustów z Allegro i tyle.
    Onetowe fora to miejsce, gdzie akurat Ciebie bym się nie spodziewał
    spotkać. :-)

  • 24. Data: 2012-01-29 11:48:27
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2012-01-28 12:32, Dawid pisze:
    > Wchodząc tutaj, na grupę o fotografii, nie chcę spotykać
    > oszustów z Allegro i tyle.

    No ale tym razem instynkt śledczy Cię zawiódł. Ktoś tam zresztą w
    międzyczasie poprawił zdjęcia i po ''aferze''.

    > Onetowe fora to miejsce, gdzie akurat Ciebie bym się nie spodziewał
    > spotkać. :-)

    No i nie spotkasz.

    --
    pozdrawia Adam
    /postawmy pomnik papieża Polaka w każdej polskiej wsi!/

  • 25. Data: 2012-01-29 13:51:53
    Od: Maciek <m...@p...com>

    Użytkownik Janko Muzykant napisał:
    > No ale tym razem instynkt śledczy Cię zawiódł. Ktoś tam zresztą w
    > międzyczasie poprawił zdjęcia i po ''aferze''.

    Panowie, bez przesady - allegrowego "czajniczka" i tak nikt nie
    przebije. Wpiszcie w google słowo "czajniczek" i proponuję rzut oka na
    pierwsze odnalezione grafiki. I tak od paru lat na topie. Ktoś to
    przebije? :-) Nieostre zdjęcia ... ten dopiero zadbał o czytelność
    szczegółów ;-)
    Maciek

  • 26. Data: 2012-01-29 14:02:32
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2012-01-29 14:51, Maciek pisze:
> [...]
    > pierwsze odnalezione grafiki. I tak od paru lat na topie. Ktoś to
    > przebije? :-) Nieostre zdjęcia ... ten dopiero zadbał o czytelność

    To znany czajniczek :)
    Tak w ogóle, właśnie allegro jest świetnym dowodem na to, jak ludzkość
    przeciętnie traktuje fotografię. I chyba tak jest dobrze.

    --
    pozdrawia Adam
    /nie każdy cieć to cieć, nie każdy prezydent to prezydent.../

  • 27. Data: 2012-01-30 13:07:32
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 29/01/2012 14:02, Janko Muzykant wrote:

    > To znany czajniczek :)
    > Tak w ogóle, właśnie allegro jest świetnym dowodem na to, jak ludzkość
    > przeciętnie traktuje fotografię. I chyba tak jest dobrze.

    I tak jest _normalnie_, chociaż niektórzy grupowicze gdyby mogli,
    wprowdzili by obowiązek wykupienia całego studia foto i miesięcznego
    kursu, żeby sprzedać dwie karty pokemon na allegro.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 28. Data: 2012-01-30 20:34:21
    Od: Maciek <m...@p...com>

    Użytkownik kamil napisał:
    > I tak jest _normalnie_, chociaż niektórzy grupowicze gdyby mogli,
    > wprowdzili by obowiązek wykupienia całego studia foto i miesięcznego
    > kursu, żeby sprzedać dwie karty pokemon na allegro.

    Jednak dobrze zrobione zdjęcie znacznie poprawia szanse sprzedaży
    przedmiotu. Nie trzeba studia ale trochę staranności poprawia cenę.
    Maciek

  • 29. Data: 2012-01-31 09:49:29
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 30/01/2012 20:34, Maciek wrote:

    > Jednak dobrze zrobione zdjęcie znacznie poprawia szanse sprzedaży
    > przedmiotu. Nie trzeba studia ale trochę staranności poprawia cenę.

    Nic, tylko otwierać agencję reklamową, dlaczego jeszcze nie zarabiasz
    milionów? :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil