  • Data: 2010-07-14 09:37:58
    Temat: Re: Fotografia w Rosji
    Od: StaM <q...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 14 Lip, 11:26, "Krzysztof W." <k...@a...pl> wrote:

    > ;-) Pozują dla wódki, przebierają się w łachmany, charakteryzują twarz,
    > tworzą obskurne tła i scenerie... wot tacy artyści, dowcipnisie ;-) , chyba
    > mnie przekonałeś. Miałem kiedyś taką czytankę z czasów cccp i faktycznie tam
    > nie było takich obskurnych zdjęć. W cccp było czysto, uśmiechnięte rodziny,
    > ładne domy, sklepy, parki... ;-)
    >
    > :-)

    Ludzi nie trzeba charakteryzowac, bo maja swoj indywidualny
    charakter.
    Tlo latwo dobrac, bo kiedys mieszkalem w Nieczech w kamienicy ktora
    przylegala
    do ruin i odbywaja sie tam zbiorowiska narkomanow i pijakow.
    Na zapleczu prostytutki prowadza swoj biznes do dzisiaj.
    Standard zycia przecietnie jest duzo wyzszy. Latwo tez uzyskac w USA,
    jak i w Niemczech pomoc spoleczna, ale ludzie sa ludzmi. Jedni lubia
    biale kolnierzyki
    i charakter maja francowaty, a z lachmaniarzem mozesz pogadac na
    ciekawe tematy.
    Wiekszosc zebrajacych muzykow rosyjskich ma skonczone konserwatorium.
    Zas prawie
    wszyscy niemieccy "penerzy" wladaja angielskim, lub polskim.
    Pozdrawiam StaM