  • Data: 2010-09-03 10:57:06
    Temat: Re: Foto ślubna
    Od: Anonymouse <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 3 Wrz, 12:22, "Piotr \"Charvel\" Majka" <c...@l...link.pl>
    wrote:

    > Przez umiar, nie napiszę co się chce, jak się czyta takich co bronią
    > taki kicz.

    1. Nie miej pretensji do tych co "bronią", miej do tych co kupują.
    2. Mi bardziej, niż określone przez ciebie mianem kiczu fotki,
    przeszkadza "kicz" intelektualny polegający na kopiowaniu
    wyeksploatowanych pomysłów.
    3. Co do fotograficznego przemysłu fotograficznego, to jest to rynek
    jak każdy inny, czy to muzyczny z muzyką poważną i dyskopolo, czy to
    samochodowy z ferrari i trabantem ... jeśli nie ma klientów nie ma
    produktu.
    4. A o gustach się nie dyskutuje, ponoć.