    From: Leszek Drwal <l...@a...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Foto retro...
    Date: Sun, 01 Nov 2009 23:23:06 +0100

    Użytkownik Paweł W. napisał:

    > Mam Plusteka 7500Ai (czy jakoś tak) i nie podzielam twojego entuzjazmu
    > co do rozdzielczości zarówno skanów negatywów jak i slajdów. Mi wychodzi
    > wyraźne ziarno powyżej 3600dpi, a zdarza się, że i powyżej 2400dpi.

    Ale to ziarno to ziarno, analogowe. A nie cyfrowe artefakty i szumy. Do
    tego dodam, ze teraz z 10mpix mam podone "szumy" co to ziarno z tych
    starych negatywow. Tylko te stare negatywy sa skanowane "w 60mpix".
    Subtelna roznica jakby.

    A na dodatek nie mam zadnego nowszego niz 6-7 lat filmu dobrej jakosci,
    zeby sprawdzic "coby bylo gdyby".