  • 11. Data: 2009-05-14 15:53:56
    Temat: Re: Foto-cyfra w Krakowie
    Od: <s...@a...pl>

    > Nie na pewno nie wyrzuciłem
    > Mam z aparatu i muszę mieć z obiektywy (to jest w formie książeczki)

    A nie miałeś obietywu z jakiegoś rozkompletowanego zestawu? Tak często oni
    wystawiali (wystawiają?) na allegro.

  • 12. Data: 2009-05-14 16:47:22
    Od: Pirate <p...@g...pl>

    s...@a...pl pisze:

    > A nie miałeś obietywu z jakiegoś rozkompletowanego zestawu? Tak często
    > oni wystawiali (wystawiają?) na allegro.

    No właśnie tak miałem ;)

    Nic myślę, że w końcu się odezwą.

    Pozdrowienia
    piratee

  • 13. Data: 2009-05-15 06:38:16
    Od: Wojtek <w...@w...pl>

    > Mam nadzieję, że się dodzwonię.

    może być ciężko, dzwoniłem do nich parę dni, a później przejechałem się
    na Karmelicką i rozjaśniło się czemu mają głuche telefony.

    Pozdrawiam
    Wojtek

  • 14. Data: 2009-05-15 11:10:08
    Od: Pirate <p...@g...pl>

    Wojtek pisze:

    > może być ciężko, dzwoniłem do nich parę dni, a później przejechałem się
    > na Karmelicką i rozjaśniło się czemu mają głuche telefony.
    >
    > Pozdrawiam
    > Wojtek
    pisało do kiedy zamknięte

    Pozdrowienia
    Piratee

  • 15. Data: 2009-05-15 11:18:17
    Od: Wojtek <w...@w...pl>

    > pisało do kiedy zamknięte
    nie

    Pozdrawiam
    Wojtek

  • 16. Data: 2009-05-17 01:54:50
    Od: SpeX <s...@v...pl>

    Pirate pisze:
    > Witam
    > Czy ktoś wie co może się dziać z w/w firmą na ul.Karmelickiej 8
    >
    > Nie odpowiadają na e-maila i telefony :(
    >

    > Pozdrowienia
    > Piratee
    To może ja trochę pomogę. Akurat byłem ostatnio w podobnej sytłacji. Do
    gwarancji potrzebowałem paragon, a jak się okazało oni mi zły przysłali
    (zamiast na FZ50 za 1500zł dostałem na jakiegoś Canon za 4kzł). Mi na
    szczęście odpisali na dniach, bym podesłał dane to wyślą poprawioną
    wersję. Ale iż w następny dzień byłem w tamtych okolicach do podszedłem
    do nich i byli.
    I po prostu sklep zmienił właściciela i teraz robią jakieś porządki w
    papierach itp. Jakoś przed końcem miesiąca mają działać już poprawnie.

  • 17. Data: 2009-05-17 19:08:26
    Od: Pirate <p...@g...pl>

    SpeX pisze:

> [...]
    > I po prostu sklep zmienił właściciela i teraz robią jakieś porządki w
    > papierach itp. Jakoś przed końcem miesiąca mają działać już poprawnie.
    Poczekam
    będę cierpliwy, jak nie to załatwię to inaczej ;]

    Pozdrowienia

    Piratee

  • 18. Data: 2009-05-29 13:00:01
    Od: Pirate <p...@g...pl>

    Pirate pisze:
    > Witam
    > Czy ktoś wie co może się dziać z w/w firmą na ul.Karmelickiej 8
    >
    > Nie odpowiadają na e-maila i telefony :(
    >

    > Pozdrowienia
    > Piratee

    Witam

    Sklep faktycznie chyba zmienia właściciela,
    nie odpowiadają na telefony i e-maile,
    ale dostałem gwarancję, o którą prosiłem ;]

    Więc sprawę mam z górki.

    Pozdrowienia
    Piratee

    Ps.
    Dzięki wszystkim za udzielone informacje.