  • Data: 2009-04-07 08:05:37
    Temat: Re: [Foto] Zmierzch buta
    Od: Waldemarrr <m...@n...mojej.str> szukaj wiadomości tego autora

    > Gdzieś kiedyś czytałem (i oglądałem - zdjęcia były), że w jakimś mieście
    > w USA w ten sposób robi się po śmierci narkomana. Zawiesza się w ten
    > sposób jego buty. Ku przestrodze innych.

    Strasznie duzo tych interpretacji. Spotkalem sie z wyjasnieniem, ze to
    zwyczaj weselny zwiazany z wskakiwaniem w nowe zycie i nowe buty, tu
    ktos pisze o dilerach, Ty o smierci narkomana a ktos inny o nowych
    szkolnych zwyczajach. I pomyslec, ze mnie sie na poczatku zdawalo, ze po
    prostu dzieciaki nudzily sie wracajac ze szkoly i robily sobie wzajemnie
    zlosliwosci.

    Waldek.

    www.waldek.sewera.pl