  • 51. Data: 2012-07-29 21:56:35
    Temat: Re: Fotki z fotoradaru - sprawa w sądzie
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail s...@W...gazeta.pl napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > okaż jeden
    > przepis który zakazuje pomiarów prędkości 2 m od tablicy.

    Ale przecież nikt nie mówi, że nie ma takiego przepisu, który by
    zabraniał...

    Tylko jaki jest tego cel...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Siłą kobiet są słabostki mężczyzn" - Voltaire

  • 52. Data: 2012-07-30 02:46:01
    Od: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl>

    John Kołalsky <j...@k...invalid> napisał(a):

    > Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl>

    > Niech oni najpierw te wszystkie drogi wybudują a potem zastanowimy się czy
    > potrzebujemy pomocy w kontrolowaniu siebie.

    Kim są co ONI? To okupant, UFO czy jeszcze coś innego? Dlaczego jacyś oni mają
    nam budować drogi?

  • 53. Data: 2012-07-30 07:31:00
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-07-30 02:46, kogutek pisze:
    > Kim są co ONI? To okupant, UFO czy jeszcze coś innego? Dlaczego jacyś oni mają
    > nam budować drogi?

    Nie byłoby takiej flustracji gdyby to było zadanie niewykonalne albo na
    100 lat. Ale tu mamy do czynienia z nieudolnością albo co gorzej celowym
    działaniem pod wpływem różnych lobbingów, politycznych i finansowych.
    Tak ONI sobie tak ustawiają życie dookoła żeby inni :-) nie przyłączyli
    się do bandy ani nie zrobili konkurencji.
    Patrz ordynacja wyborcza.

    Taki znamienny przykład:
    Pewien wiceminister zwierzył się kiedyś przyjacielowi że on i jego
    dzieci są już ustawione do końca życia
    Czas skończyć z korytem!

    PS. Ciekawe czy w mediach pojawi się informacja o żebrzącej Hiszpanii o
    pieniądze unijne. Pewnie znowu usłyszę że to przejściowe trudności damy
    radę. Dlaczego wspomagamy nieudaczników i bankrutów? Bo... Bo jak już
    zaczęliśmy to nie ma jak przestać :-)

  • 54. Data: 2012-07-30 12:07:48
    Od: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl>

    z <z...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > pieniądze unijne. Pewnie znowu usłyszę że to przejściowe trudności damy
    > radę. Dlaczego wspomagamy nieudaczników i bankrutów? Bo... Bo jak już

    Niby tak. Ustawione dzieci i te rzeczy. Ale dalej nie wyjaśniłeś istnienia
    fenomenu jakiś onych.

  • 55. Data: 2012-07-30 12:22:24
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-07-30 12:07, kogutek pisze:

    > Niby tak. Ustawione dzieci i te rzeczy. Ale dalej nie wyjaśniłeś istnienia
    > fenomenu jakiś onych.

    Przecież to takie oczywiste. Banda czworga która trzyma się kurczowo
    koryta i stołków, obiecuje reformy, lepszą jakość a robi to co zwykle.
    Gdzie jest podatek liniowy, profesjonalizm, oszczędne państwo, walka z
    korupcją, nepotyzmem... Na prawdę jest coraz mniej powodów żeby tą
    zgraję tolerować. Za chiny ludowe nie wprowadzą okręgów jednomandatowych
    ani nie zlikwidują finansowania partii z budżetu.
    ONI tego nie zrobią choćby nie wiem jak świecili oczkami przed wyborami
    i przysięgali na... (na co tam to przysięgał) :-)

    Codziennie rano słucham pewnego radia :-) Nie nie tego... :-) Tok-fm
    jest jak najbardziej medium popierającym obecne rządy. Codziennie od
    kilku lat słyszę połajanki na rząd od zaproszonych ekonomistów i
    konkretne propozycje co trzeba zrobić. I co? I nic.
    Fotoradary i ustalanie daty nadejścia zimy ;-)

    A teraz podobno premier ma nam obiecać krew pot i łzy bo zielona wyspa
    staje się już mało zielona :-(

  • 56. Data: 2012-07-30 13:41:37
    Od: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl>

    z <z...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > Fotoradary i ustalanie daty nadejścia zimy ;-)
    >
    > A teraz podobno premier ma nam obiecać krew pot i łzy bo zielona wyspa

    Jest postęp. Wiemy ze to banda czworga. Jeszcze oświeć jak to się stało że
    tacy niedobrzy rządzą. Ty uważasz że rządzą źle. A ja uważam że sytuacja jest
    trudna ale na razie dają radę.

  • 57. Data: 2012-07-31 11:09:09
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-07-30 13:41, kogutek pisze:
    Ty uważasz że rządzą źle. A ja uważam że sytuacja jest
    > trudna ale na razie dają radę.

    Gratuluję optymizmu :-)
    W miarę stawania się "KOGUTEM" człowiekowi się szerzej oczy otwierają i
    zaczyna dostrzegać gdzie jest propaganda, gdzie rzeczywiste działania i
    najważniejsze ile tracisz przez ten bajzel.

    Ale w sumie zdrowie najważniejsze. :-)
    No dobra na tema służby zdrowia (nie braku pieniędzy tylko złego nimi
    rozporządzania) nie będę zanudzał. Wakacje, młodzież odpoczywa. :-)

  • 58. Data: 2012-07-31 13:25:11
    Od: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl>

    z <z...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > No dobra na tema służby zdrowia (nie braku pieniędzy tylko złego nimi
    > rozporządzania) nie będę zanudzał. Wakacje, młodzież odpoczywa. :-)

    Moje osobiste doświadczenia ze służbą zdrowia nie są zbieżne z tym co pis
    lansuje w tv. Na USG czekałem krócej niż mi zajęło pojechanie ze skierowaniem
    żeby się umówić. Jechałem ponad tydzień a wizytę wyznaczyli mi za trzy dni. Co
    do zdejmowania kamienia z zębów też nie mam zastrzeżeń. Do lekarza na rejonie
    nie mam problemu żeby się umówić na konkretny dzień i konkretną godzinę.
    Lekarstwa jakie mi przepisuje lekarz są dostępne i działają.

  • 59. Data: 2012-07-31 13:45:18
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-07-31 13:25, kogutek pisze:

> [...]
    > nie mam problemu żeby się umówić na konkretny dzień i konkretną godzinę.
    > Lekarstwa jakie mi przepisuje lekarz są dostępne i działają.

    Generalnie masz jeszcze małe doświadczenia i niepełny ogląd.
    Nie. Nie trzeba samemu osobiście tego wszystkiego odczuć ale to
    przyjdzie z czasem. Niestety.

  • 60. Data: 2012-07-31 14:16:39
    Od: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl>

    z <z...@g...pl> napisał(a):

    > Generalnie masz jeszcze małe doświadczenia i niepełny ogląd.
    > Nie. Nie trzeba samemu osobiście tego wszystkiego odczuć ale to
    > przyjdzie z czasem. Niestety.

    Może i racja. Jak na pięćdziesiąt plus specjalnie się nie nachorowałem. Parę
    razy coś sobie złamałem. Ale to nie choroba. Parę dziur w zębach. Migdałki mi
    wycięli, ale to za komuny było i się nie liczy. kamienie na nerkach mi się
    robią. Boli jak skurwysyn jak zacznie wyłazić. Z tym to USG co mi co roku
    robią jest związane. Lekarz tak sam z siebie daje mi skierowanie żeby
    sprawdzić czy są i jakie duże. Jak są, a są za każdym razem to mi daje
    lekarstwa żeby się rozpuszczały. I jak wysikuję taki drobny piasek to nie
    boli. Jakie jeszcze doświadczenia miałbym mieć? Naoglądasz się pierdół w
    telewizji, naczytasz głupot w necie. Wyjdź na ulicę i poobserwuj co się
    dzieje. Wcale nie jest tak źle jak by wynikało z prowadzonej propagandy. Są
    sytuacje które wkurzają. Jakieś ujawnione w tv przekręty. Ale w tej chwili to
    margines. Co było do ukradzenia to ukradli w okolicach 1990 roku. Oczywiście
    mogą być państwa gdzie jest lepiej niż w Polsce. Ale coś mi się wydaje ze
    takich co jest gorzej albo dużo gorzej niż w Polsce jest więcej niż tych co
    jest lepiej. W tych co jest lepiej kierowca z opisanego zdarzenia w życiu by
    nie wjechał bez zezwolenia za znak który mu tego zakazuje. Ty taki
    doświadczony się wydajesz być. Napisz czy Twoim zdaniem w tych krajach co by
    nie wjechał może jest lepiej właśnie dlatego że by nie wjechał.