  • Data: 2012-07-31 17:16:21
    Temat: Re: Fotki z fotoradaru - sprawa w sądzie
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak fałszywą, skoro w moim przypadku jest to rzeczywistość boleśnie realna?

    Fałszywą kreujesz, choć faktem jest, że jednostkowo może być boleśnie
    realna.

    > Kogutkowe pozytywne doświadczenia są mniej jednostkowe? On niczego nie
    > kreuje?

    Kogutkowe rewelacje są zdaje się znane i jako usprawiedliwieni służyć
    nie powinny.

    > Skoro dwa razy padło na moją rodzinę, to albo wcale nie taki niewielki,
    > albo miałem wybitne "szczęście".

    Sięgnij do moich dyskusji z J.F na temat mojego pecha i statystyki.

    > Ale wiesz - może bym i przyjął do
    > wiadomości
    > że miałem pecha, gdyby system próbował choćby symbolicznie go wynagrodzić.
    > Jakieś odszkodowanie na przykład. Ale nie ma szans. Znowu pech...

    O odszkodowania się występuje, a nie system symbolicznie będzie
    komuś coś wynagradzać. Taka rzeczywistość.

    > Tu się zgadzam, nawet nie tyle w rejonach, co w konkretnych placówkach.
    > Bo znam i dobre.

    Placówki placówkami, ale ja miałem na myśli różne rozwiązania stosowane
    w różnych kasach chorych.