    From: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Fotki z fotoradaru - sprawa w sądzie
    Date: Thu, 26 Jul 2012 19:20:45 +0000 (UTC)

    Docent Zylber <D...@P...edu.com> napisał(a):

    > NIe dziwie się że u nas w NIemczech polak to synonim złodzieja i krentacza.
    > Przekroczyłes, przyznajesz się do tego - wienc zapłać. NIe płacąć okradasz
    > Państwo - złodzieju
    >
    > Von Docent

    Nie okrada. Bo jak by rozwinąć Twój tok rozumowania to okradają również ci co
    im fotoradar nie zrobił fotki bo jechali zgodnie z przepisami. Bezpłatne
    usługi na jakie każdy kto ma PJ może liczyć dokładnie opisane są w kodeksie
    drogowym. Polska to kraj wolnych ludzi i mogą oni wykorzystywać usługi
    ponadnormatywne ale płatne. Jazda 50 przed fotoradarem w terenie zabudowanym
    jest bezpłatna. Ale jazda 100 w tym samym miejscu jest płatna. miganie się od
    zapłącenia to nie kradzież tylko brak honoru. Skorzystał z ponadnormatywnej
    usługi, poproszono żeby za to zapłacił i nie chce. Możesz się przy okazji
    zastanowic czy mandaty są legalne. Wszystkie mandaty a nie tylko za
    wykroczenia drogowe. W telewizji słyszę że 7 dni na zapłacenie. A jak ktoś nie
    ma pieniędzy? Nie ma obowiązku posiadania pieniędzy. To tak jak by komuś kto
    nie ma dzieci kazano zapisać dzieci do szkoły.