  • Data: 2012-07-27 14:05:18
    Temat: Re: Fotki z fotoradaru - sprawa w sądzie
    Od: "Amir" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kogutek" <s...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:jutpaf$5ak$1@inews.gazeta.pl...

    > To Ty się zastanów. Państwo to Ty. A nie jacyś tajemniczy oni. Budżetówka
    > nie tylko dyrektor departamentu a i woźna w szkole. każdy ma w bliższej
    > lub
    > dalszej rodzinie kogoś kto dostaje pensję z budżetowych pieniędzy. Jak
    > masz na
    > przykład matkę albo siostrę nauczycielkę to idź i jej powiedz że jest
    > kurwą bo
    > przez nią podnoszą podatki. I niech do Korei wypierdala.

    Spokojnie bez emocji :)

    Moze jestes u kogos na etacie albo w budżetówce dlatego nie łapiesz

    w każdym bądź razie choćby prosty przykład, miały być redukcje urzędniczych
    stanowsik, a ciągle nowych zatrudniają, ciągle wymagają nowe decyzje, nowe
    koncesję, pozwolania itp.

    a kto ma na ich pensje robić?

    cokolwiek załatwić wymaga sterty pism, nie dośc ze placi się ogromne
    podatki za
    zarobione pieniądze, coraz to większe to nękają firmy rózne instytucje
    Państwowe, nawet kiesyś nie zdawałem sobie sprawę, ze aż tyle ich istnieje.

    Chyba nie wyjaśnię ci tego skoro jeszcze tego nie rozumiesz
    ale za to polecam ci książkę BiurokracjaLudwiga von Mises
    dodam ze ksiązka jest z przed wielu lat, a mimo wszystko to co opisuje wciąż
    aktualne niestety.

    pozdrawiam
    AT