  • 31. Data: 2011-06-08 12:45:57
    Temat: Re: Fotka z fotoradaru a wizyta policji w domu
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    W dniu 2011-06-08 00:17, Lewis pisze:

    > O widzę Pan supersprytny ;P
    > Proponuję uniknąć fotki z fotoradaru na 3nogu, schowanego za
    > przystankiem, na drodze gdzie jak okiem sięgnąć pole i las i
    > ograniczenie 90km/h

    Proponuję jechać zgodnie z przepisami ;P

  • 32. Data: 2011-06-08 12:53:38
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Olo" <alexhawk@usuntentekst_onet.pl> napisał w wiadomości

    > Proponuję jechać zgodnie z przepisami ;P

    KAPELUSZ PLONK WARNING

  • 33. Data: 2011-06-08 13:32:58
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "A.K." <a...@n...secretkey.eu>

    > Najprościej by było nie dostarczyć im okazji do odwiedzin, ale różnie
    > bywa.

    To nie koledzy by Cię odwiedzali. Wezwanie po prostu dostarczają.

  • 34. Data: 2011-06-08 13:34:05
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Olo" <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    > Proponuję jechać zgodnie z przepisami ;P

    Jakby ograniczenie było adekwatne to pewnie by jechał

  • 35. Data: 2011-06-08 15:18:52
    Od: "A.K." <a...@n...secretkey.eu>

    Dnia Wed, 8 Jun 2011 13:32:58 +0200, niusy.pl napisał(a):

    > To nie koledzy by Cię odwiedzali. Wezwanie po prostu dostarczają.

    ???? :-/

    No to prościej:
    Żeby nie przyszli _wcale_ to najprościej nie dostarczać im (tak Policji nie
    kolegom) do tego okazji - brak fotki = brak wezwania, tylko z tym czasem
    różnie bywa.
    Spokojnej niedzieli. :)

    Celowo nie wycinam.
    A.K. - Ruda Śląska
    Citroen Xantia '93 ; Toyota Corolla '96

  • 36. Data: 2011-06-08 16:31:40
    Od: " BrunoJ" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    krzyss <k...@S...com> napisał(a):

    > Mi zostawili kartke w drzwiach zebym zadzwonil do dzielnicowego,
    > zadzwonilem i przyjechalem do nich na komende, zeznalem ze nie wiem kto
    > jechal. Dostalem 100zl za nie wskazanie sprawcy...
    nieladnie, sprawce trzeba wskazac. a konkretnie wiecej niz jednego sprawce, w
    tym czemu nie siebie, ktorzy potwierdza ze tego dnia kierowali autem, ale nie
    sa w stanie stwierdzic czy akurat w tym miejscu o tej godzinie.

    Swoja droga taki dowcip mi sie przypomnial (ze tak sobie na dygresje pozwole).
    3 kolesi ma wezwanie do sadu, w sprawie o ustalenie ojcostwa. Przed drzwiami
    uzgadniaja ze kazdy z nich zezna ze jest ojcem, w ten sposob sad zglupieje i
    nie bedzie wiedzial co zrobic. Wchodzi pierwszy i dostaje pytanie:
    - czy jest pan ojcem dziecka?
    - tak
    - w takim razie prosze zwolnic pozostalych pozwanych
    ;-)

    --
    pozdr
    Bruno, Bydg

  • 37. Data: 2011-06-08 17:20:51
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin A.K.

    > No to prościej:
    > Żeby nie przyszli _wcale_ to najprościej nie dostarczać im (tak Policji
    > nie kolegom) do tego okazji - brak fotki = brak wezwania, tylko z tym
    > czasem różnie bywa.

    To samo byś napisał, jakby go za to pobili? Wizyty policji z powodu
    takiej pierdoły, a już szczególnie w niedzielę, to skandal.

  • 38. Data: 2011-06-08 17:48:21
    Od: Kudłaty na klacie <k...@g...pl>

    W dniu 2011-06-07 20:42, Tulipson pisze:
    > Witajcie
    > Dzis naszla moj dom policja, informujac domownikow, ze chca ze mna rozmawiac
    > na temat zdjecia z fotoradaru.
    [...]

    Ile kosztuje wysłanie dwóch policjantów z tą misją? Pewnie według
    komendanta nic, bo muszą coś robić. Ale kosztuje godzinę pracy dwóch
    ludzi, którzy w tym czasie mogliby się zająć czymś pożytecznym. Szkoda,
    że komendant nie umie im zorganizować roboty. Zamiast wydać 3,50 na list
    zawraca ludziom (swoim i 'przestępcom') dupę...

    --
    Kudłaty

  • 39. Data: 2011-06-08 18:15:16
    Od: "A.K." <a...@n...secretkey.eu>

    Dnia 08 Jun 2011 15:20:51 GMT, to napisał(a):

    > To samo byś napisał, jakby go za to pobili? Wizyty policji z powodu
    > takiej pierdoły, a już szczególnie w niedzielę, to skandal.

    Widzę że też nie zrozumiałeś, co chciałem przez to powiedzieć.

    EOT

  • 40. Data: 2011-06-08 18:37:10
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    W dniu 2011-06-08 12:53, Cavallino pisze:

    > KAPELUSZ PLONK WARNING

    hahahaha większej głupoty nie czytałem