  • 31. Data: 2018-07-14 10:13:49
    Temat: Re: Fotelik samochodowy z Lidla
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-07-13 o 22:55, Michał Baszyński pisze:

    > musi być aż śmierć? "Zwykłe" obrażenia ciała nie wystarczą?

    Zatem daj przykład obrażeń spowodowanych zaniedbaniem, polegającym na
    wożeniu dziecka w tanim, czyli mało bezpiecznym foteliku.

    > nie wiem jak Ty, ale ja osobiście bym się paskudnie czuł, gdybym po
    > fakcie wiedział lub choćby podejrzewał, że wydanie 200zł więcej mogłoby
    > zaoszczędzić _mojemu_ _dziecku_ cierpień.

    Bardzo mnie ciekawi, w jaki sposób cena fotelika może wpłynąć na
    zaoszczędzenie dziecku cierpień. :D

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 32. Data: 2018-07-14 10:21:05
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-07-13 o 22:49, Michał Baszyński pisze:

    > zwróć tylko uwagę na to, że budowa ciała dziecka różni się "trochę" od
    > budowy ciała dorosłego, w szczególności zaś stosunek wagi dość ważnej
    > części ciała, jaką jest głowa do reszty ciała (czyli też sił
    > działających na kręgosłup szyjny - tu dzieci są dużo bardziej narażone
    > od dorosłych). A standardowe fotele i pasy bezpieczeństwa są
    > projektowane pod kątem ochrony dorosłych.

    Teraz jeszcze tylko odpowiedz (choćby tylko sam sobie) na pytanie: do
    czego służy fotelik dla dziecka? Co on daje?
    Wtedy, być może, zrozumiesz "głęboki sens" wypowiedzi o
    "bezpieczeństwie" zapewnianym przed drogie foteliki, kosztujące np. 20%
    ceny samochodu. :D

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 33. Data: 2018-07-14 11:00:08
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > Cos w tym jest
    > Idioci by się sami wyeliminowali ale przy okazji trochę nieidiotów
    > by z sobą wzieli

    Przeciez własnie mamy taka sytuacje - policja ponoc nie wlepia mandatów
    za mniejsze wykroczenia tylko poucza w ramach protestów.

    I warto było dzis zobaczyc tą dzicz która wybrała się rano około godziny
    8 nad morze trasa Poznan - Oborniki - Piła... Dzicz, po prostu dzicz...
    Jakby za dojechanie na pierwszym miejscu były conajmniej złote
    kalesony...
    Moze darmowa kawa w macu w Pile do 9...?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "No bo jest tak: ludzie dzielą się na trzy grupy: tych, którzy umieją

  • 34. Data: 2018-07-14 11:03:48
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-07-14 o 11:00, Budzik pisze:
> [...]
    > Jakby za dojechanie na pierwszym miejscu były conajmniej złote
    > kalesony...
    > Moze darmowa kawa w macu w Pile do 9...?

    "
    - Za szybko pan jechał
    - I co, mandat?
    "

    http://niusy.pl/@poboczem.pl/a1w

  • 35. Data: 2018-07-14 11:12:54
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 14 lipca 2018 11:00:10 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
> [...]
    > 8 nad morze trasa Poznan - Oborniki - Piła... Dzicz, po prostu dzicz...
    > Jakby za dojechanie na pierwszym miejscu były conajmniej złote

    Ja mam nad morze niecałe 30km
    Ze dwa lata temu jadę sobie, specjalnie się nie spieszę bo trasę znam: wąska, kreta i
    niebezpieczna(w sezonie praktycznie co tydzień wypadek śmiertelny na tej trasie)i nie
    ma szans brawurową jazda tam na czasie zyskać.
    10km do celu a tu jakieś dwa auta na łódzkich nr za mną migają trąbią itp. ze ich
    blokuje czy ch.j wie o co im chodziło.
    Zjechałem na pobocze, puściłem ich i za jakieś 5km widzę je w rowie. Widocznie jeden
    przyhamował, drugi w niego przydzwonił. Kierownikom nic się nie stało jak widziałem
    ale tak sobie myślę- pół Polski przejechali i 5km przed celem przez własną głupotę
    dzwon.
    I niestety ale na tej trasie praktycznie wszystkie śmiertelne wypadki to oso "z
    Polski" przez brawurę. Warszawka i Łódź przodują nie wiem czemu. Ostatni BMW z
    Warszawki 25km przed morzem.

  • 36. Data: 2018-07-14 11:47:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia 14 Jul 2018 09:00:08 GMT, Budzik napisał(a):
    > I warto było dzis zobaczyc tą dzicz która wybrała się rano około godziny
    > 8 nad morze trasa Poznan - Oborniki - Piła... Dzicz, po prostu dzicz...

    A rejestracje na P, na W czy na D ? :-)

    > Jakby za dojechanie na pierwszym miejscu były conajmniej złote
    > kalesony...
    > Moze darmowa kawa w macu w Pile do 9...?

    Kto rano wstaje, ten miejsce na plazy zastaje :-P
    I moze jeszcze darmowy parking :-)

    J.

  • 37. Data: 2018-07-14 11:53:44
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 14-07-2018 o 11:47, J.F. pisze:

    > A rejestracje na P, na W czy na D ? :-)

    A co się działo?
    Wyprzedzali Cię, a tego nie lubisz?

  • 39. Data: 2018-07-14 16:00:08
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

> [...]
    > nie stało jak widziałem ale tak sobie myślę- pół Polski przejechali
    > i 5km przed celem przez własną głupotę dzwon.

    Cos pieknego, chyba bym wysiadł i zaczał się smiac :P

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Krowa w sklepie: 'Poproszę mączkę kostną. 20 kilo, jak szaleć, to szaleć!'

  • 38. Data: 2018-07-14 16:00:08
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > A co się działo?
    > Wyprzedzali Cię, a tego nie lubisz?

    Mnie? Wyprzedzali sie jeden przez drugiego, jakby minute wczesniej ktos
    ze smyczy spuscił...
    Sznur aut, wiec pospiech nic nie daje a tu jeden, drugi trzeci, zaraz
    drugi trzeciego, wciskanie sie pomiedzy jadace auta zeby sie schowac bo
    jedzie cos z naprzeciwka. Cavallino - coś czułem ze poczujesz sie w
    obowiązku stanąc w obronie...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Miłosierdzie jest początkiem okrucieństwa.

  • 40. Data: 2018-07-14 16:01:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 14 Jul 2018 02:12:54 -0700 (PDT), Kris napisał(a):
> [...]
    > niebezpieczna(w sezonie praktycznie co tydzień wypadek śmiertelny
    > na tej trasie)i nie ma szans brawurową jazda tam na czasie zyskać.

    Ktora to droga taka smiertelna ?

> [...]
    > na pobocze, puściłem ich i za jakieś 5km widzę je w rowie.
    > Widocznie jeden przyhamował, drugi w niego przydzwonił. Kierownikom

    Ale od tego nie powinni byc w rowie :-)

> [...]
    > to oso "z Polski" przez brawurę. Warszawka i Łódź przodują nie wiem
    > czemu. Ostatni BMW z Warszawki 25km przed morzem.

    Ja jak sobie jezdze po okolicach Klodzka czy Jeleniej Gory, to jak
    ktos wariacko jedzie, to rejestracje ma na W. E sie raczej nie zdarza.

    Ale wypadkow z tej wariackiej jazdy raczej nie widuje. Maja szczescie.

    No i ... ja mam do domu godzine, zarobic moge moze 10 minut.
    On ma z 5h, stracic moze godzine ... no, odkad oddali S8, to juz nie
    ..

    J.