  • 1. Data: 2010-01-05 10:03:30
    Temat: Re: Fotelik samochodowy 9-25
    Od: badzio <b...@g...com>

    On 29 Gru 2009, 06:42, Gabriel'Varius'
    <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl> wrote:
    > U ytkownik badzio napisa :

    > Polecam lekture na fotelik.info
    > Moj mlody, prawie juz 2latek, jedzi w fotelikach Chicco.

    Chicco Key 1 podobal mi sie i juz prawie go kupilem, ale...
    http://www.nowe.mojeauto.pl/cms/?id=416
    "Przeciętne wyniki obciążenia w zderzeniu czołowym.
    Fotelik przekręca się przy naciąganiu pasów. "
    Zwlaszcza to przekrecanie mnie interesuje ;>

  • 2. Data: 2010-01-05 10:10:45
    Od: Gabriel'Varius' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

> [...]
    > "Przeciętne wyniki obciążenia w zderzeniu czołowym.
    > Fotelik przekręca się przy naciąganiu pasów. "
    > Zwlaszcza to przekrecanie mnie interesuje ;>
    Mnie sie nie przekreca i jest stabilnie zamocowany choc zainstalowany
    jest w 10 letnim aucie(zabie) z wysluzonymi pasami. Zreszta fotelik sie
    mocuje raz na jakis czas lub sporadycznie wyjmuje, to nie jest nosidelko
    z ktorym sie biega do mieszkania i na zakupy :-) Nie jest to tak
    stabilne jak przy ISOFIXie ale jest OK.
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 3. Data: 2010-01-05 14:01:44
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "badzio" <b...@g...com> wrote in message
    .googlegroups.com...

> [...]
    > "Przeciętne wyniki obciążenia w zderzeniu czołowym.
    > Fotelik przekręca się przy naciąganiu pasów. "
    > Zwlaszcza to przekrecanie mnie interesuje ;>

    Mam Maxi Cosi Priorifix 9-18 z mocowaniem Isofix, ogladalem tez wersje bez
    tego - Priori XP. Trzymal sie w pasach dosc solidnie, ale to jednak nie to
    samo. Nie bralem 9-25 pod uwage, bo praktycznie zaden nie wypadal dobrze w
    testach

    Jedyna wada mojego to upierdliwe czyszcznie, poza tym mala nie narzeka nawet
    po 2-3 godzinach jazdy i jest odchylany, wiec moze spac w wygodniejszej
    pozycji.

    Pozdrawiam
    Kamil