  • 11. Data: 2010-12-23 14:16:47
    Temat: Re: Forum Saab ?
    Od: amos <g...@g...com>

    On 23 Gru, 14:03, Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid> wrote:
    > No. O tym m wi - napisz dlaczego wygrali :). Albo mo e inaczej - ile
    > klub w z Top 10 g osowania przyst pi o do drugiego etapu i dlaczego
    > wypi li si na Auto- wiat.

    Pewnie dlatego, ze najprezniej dzialaja?

    A mowiac calkiem powaznie, probowalem skorzystac z pomocy forum
    Citroena przymierzajac sie do nowego auta i powiem szczerze, ze w
    porownaniu z Saab Klubem to cieniutko wypadli.

    Nie wypowiem sie nt dzialalnosci innych klubow, bo nie mam
    doswiadczenia, niemniej nikt chyba nie powinien zarzucac zakochanym w
    Saabach, ze nie wspieraja sie internetowo i nie tworza naprawde fajnej
    atmosfery na swoim forum.

    Zeby nie bylo - nie jestem zadnym czlonkiem stowarzyszenia czy jakims
    forumowym maniakiem. Poprostu korzystam z wiedzy uprzejmosci innych i
    staram sie sam pomagac na tyle na ile moge.

    Zreszta pytajacy sam sie z pewnoscia o tym szybko przekona.
    --
    amos

  • 12. Data: 2010-12-23 14:24:16
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Thu, 23 Dec 2010 05:16:47 -0800 (PST), amos na pl.misc.samochody
    napisał(a):

    > Pewnie dlatego, ze najprezniej dzialaja?

    Nie wnikam w to. Odniosłem sie do wyników konkursu Auto-Świata.
    Rzeczywistość wyglada nieco inaczej niż próbuje ją kreować Axel.

> [...]
    > doswiadczenia, niemniej nikt chyba nie powinien zarzucac zakochanym w
    > Saabach, ze nie wspieraja sie internetowo i nie tworza naprawde fajnej

    Przecież nikt im niczego nie zarzuca :)

    > Zreszta pytajacy sam sie z pewnoscia o tym szybko przekona.

    Z pewnością :) Oby doświadczenia miał jak najbardzej pozytywne.

    "Silny rząd rządzi krajem, silna opozycja rządzi rządem. Alberto Moravia."

  • 13. Data: 2010-12-23 15:11:58
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 23 Dec 2010 04:45:49 -0800 (PST), jaroch napisał(a):

    > Masz racje....
    > troche...

    Po raz kolejny - sygnaturki się wycina przy cytowaniu. Usiłujesz coś
    udowodnić?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 14. Data: 2010-12-24 13:33:09
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-12-23 14:16, amos pisze:

> [...]
    > staram sie sam pomagac na tyle na ile moge.
    >
    > Zreszta pytajacy sam sie z pewnoscia o tym szybko przekona.

    To powyższe mogę potwierdzić. Mam "lanosa turbo" nie jestem żadnym tam
    maniakiem ale ogrom informacji na forum czasami aż szokuje. Wzajemnie
    wsparcie i chęć niesienia pomocy nadzwyczaj duża.
    I co ciekawe, jak ktoś ma konkretny problem to nie spotyka się z
    dziesiątkami odpowiedzi w stylu "maszpunto?" albo "widziałeś dzidka?" ;D

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 15. Data: 2010-12-24 14:36:39
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-12-23 13:43, *Waldek Godel* napisał, a mnie coś podkusiło,
    żeby odpisać:

    > Nie, trochę wiedzy.

    Platforma to jeszcze nie całe auto - na to samo forum Vectry wyślesz
    użytkownika Fiata Cromy? Albo Mazdy 3 na forum Forda?

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 16. Data: 2010-12-25 01:19:45
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 24 Dec 2010 14:36:39 +0100, Mirek Ptak napisał(a):

    > Platforma to jeszcze nie całe auto - na to samo forum Vectry wyślesz
    > użytkownika Fiata Cromy? Albo Mazdy 3 na forum Forda?

    Mazdy? owszem... i w miarę nowego Volvo V40 również.

    Po co pójdzie na to forum Saaba? Gadać z dresikami którzy nawet na newsy
    nie umieją kulturalnie napisać?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 17. Data: 2010-12-25 19:15:55
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-12-25 01:19, Waldek Godel pisze:

    > Mazdy? owszem... i w miarę nowego Volvo V40 również.
    >
    > Po co pójdzie na to forum Saaba? Gadać z dresikami którzy nawet na newsy
    > nie umieją kulturalnie napisać?

    Akurat jeśli chodzi o usenet to ostatnio jest tu więcej bydła niż na
    wszelakich forach...

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis