eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyFormuła 1 - dlaczego 'nagumowany' asfalt jest przyczepniejszy od czystego?Re: Formuła 1 - dlaczego 'nagumowany' asfalt jest przyczepniejszy od czystego?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news-1.dfn.de!n
    ews.dfn.de!news.uni-stuttgart.de!news.unit0.net!newsreader4.netcologne.de!news.
    netcologne.de!peer03.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer03.fr7!futter-
    mich.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc
    -02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!n
    ot-for-mail
    Subject: Re: Formuła 1 - dlaczego 'nagumowany' asfalt jest przyczepniejszy od
    czystego?
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <5d8f2475$0$539$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d8f6834$0$503$65785112@news.neostrada.pl>
    <qmnur4$5am$1$Adam@news.chmurka.net>
    <9031894395$20190928180231@squadack.com>
    <qmock9$cmt$1$Adam@news.chmurka.net>
    <5d8fb8f6$0$14376$426a74cc@news.free.fr>
    <qmof0s$e1v$1$Adam@news.chmurka.net>
    From: Czarek <c...@n...fm>
    Date: Sun, 29 Sep 2019 08:20:07 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:68.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/68.1.1
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <qmof0s$e1v$1$Adam@news.chmurka.net>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 44
    Message-ID: <5d904d16$0$17348$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89.230.1.66
    X-Trace: 1569738006 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 17348 89.230.1.66:6395
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2838
    X-Received-Body-CRC: 1769924917
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2663035
    [ ukryj nagłówki ]



    W dniu 28.09.2019 o 22:15, Adam pisze:
    > W dniu 2019-09-28 o 21:48, Mateusz Viste pisze:
    >> On Sat, 28 Sep 2019 21:34:35 +0200, Adam wrote:
    >>
    >>> W dniu 2019-09-28 o 18:02, RoMan Mandziejewicz pisze:
    >>>> Hello Adam,
    >>>>
    >>>> Saturday, September 28, 2019, 5:39:17 PM, you wrote:
    >>>>
    >>>>>> Zauważyłeś jak na koniec wyścigu kierowcy przejeżdżają po oderwanych
    >>>>>> kawałkach opon leżących na torze aby je przykleić w celu zwiększenia
    >>>>>> wagi bolidu? Lepi się to prawie jak guma do żucia.
    >>>>> Po co zwiększać wagę pojazdu? I to w dodatku w taki dziwny sposób?
    >>>>
    >>>> Po to, żeby nie być zdyskwalifikowanym jak Kubica podczas swojego
    >>>> pierwszego wyścigu.
    >>>>
    >>>>
    >>> Nie wiem, o co chodzi.
    >>> Zdyskwalifikowany za niezbieranie gumy?
    >>
    >> Za niedostateczną masę pojazdu.
    >
    > Przecież waga (w sensie urządzenia, nie masy) to nie jest problem. Jak
    > za lekki, to dociążyć, choćby i z kilogram więcej - w czym problem?

    Każdy dodatkowy kilogram to kilka setnych/dziesiątych sekundy więcej na
    okrążeniu. A to już jest ważne.
    >
    > Dla mnie to jakaś abstrakcja.
    > Czy oni nie potrafią zważyć auta?
    > Czy kierowiec ze strachu puszcza w portki i wykapuje po drodze?

    Potrafią, ale robią to z pewnym marginesem bo nikt dokładnie nie może
    przewidzieć ile paliwa zużyje bolid w czasie wyścigu i w jakim stopniu
    zużyją się opony.


    > Z jaką dokładnością pojazdy są ważone?

    --
    Czarek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: