-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news-1.dfn.de!n
ews.dfn.de!news.uni-stuttgart.de!news.unit0.net!newsreader4.netcologne.de!news.
netcologne.de!peer03.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer03.fr7!futter-
mich.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc
-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!n
ot-for-mail
Subject: Re: Formuła 1 - dlaczego 'nagumowany' asfalt jest przyczepniejszy od
czystego?
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <5d8f2475$0$539$65785112@news.neostrada.pl>
<5d8f6834$0$503$65785112@news.neostrada.pl>
<qmnur4$5am$1$Adam@news.chmurka.net>
<9031894395$20190928180231@squadack.com>
<qmock9$cmt$1$Adam@news.chmurka.net>
<5d8fb8f6$0$14376$426a74cc@news.free.fr>
<qmof0s$e1v$1$Adam@news.chmurka.net>
From: Czarek <c...@n...fm>
Date: Sun, 29 Sep 2019 08:20:07 +0200
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:68.0) Gecko/20100101
Thunderbird/68.1.1
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <qmof0s$e1v$1$Adam@news.chmurka.net>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 44
Message-ID: <5d904d16$0$17348$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 89.230.1.66
X-Trace: 1569738006 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 17348 89.230.1.66:6395
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2838
X-Received-Body-CRC: 1769924917
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2663035
[ ukryj nagłówki ]
W dniu 28.09.2019 o 22:15, Adam pisze:
> W dniu 2019-09-28 o 21:48, Mateusz Viste pisze:
>> On Sat, 28 Sep 2019 21:34:35 +0200, Adam wrote:
>>
>>> W dniu 2019-09-28 o 18:02, RoMan Mandziejewicz pisze:
>>>> Hello Adam,
>>>>
>>>> Saturday, September 28, 2019, 5:39:17 PM, you wrote:
>>>>
>>>>>> Zauważyłeś jak na koniec wyścigu kierowcy przejeżdżają po oderwanych
>>>>>> kawałkach opon leżących na torze aby je przykleić w celu zwiększenia
>>>>>> wagi bolidu? Lepi się to prawie jak guma do żucia.
>>>>> Po co zwiększać wagę pojazdu? I to w dodatku w taki dziwny sposób?
>>>>
>>>> Po to, żeby nie być zdyskwalifikowanym jak Kubica podczas swojego
>>>> pierwszego wyścigu.
>>>>
>>>>
>>> Nie wiem, o co chodzi.
>>> Zdyskwalifikowany za niezbieranie gumy?
>>
>> Za niedostateczną masę pojazdu.
>
> Przecież waga (w sensie urządzenia, nie masy) to nie jest problem. Jak
> za lekki, to dociążyć, choćby i z kilogram więcej - w czym problem?
Każdy dodatkowy kilogram to kilka setnych/dziesiątych sekundy więcej na
okrążeniu. A to już jest ważne.
>
> Dla mnie to jakaś abstrakcja.
> Czy oni nie potrafią zważyć auta?
> Czy kierowiec ze strachu puszcza w portki i wykapuje po drodze?
Potrafią, ale robią to z pewnym marginesem bo nikt dokładnie nie może
przewidzieć ile paliwa zużyje bolid w czasie wyścigu i w jakim stopniu
zużyją się opony.
> Z jaką dokładnością pojazdy są ważone?
--
Czarek
Następne wpisy z tego wątku
- 29.09.19 08:25 Czarek
- 29.09.19 08:29 Czarek
- 29.09.19 10:40 RoMan Mandziejewicz
- 29.09.19 11:59 Budzik
- 29.09.19 11:59 Budzik
- 29.09.19 11:59 Budzik
- 29.09.19 11:59 Budzik
- 29.09.19 13:10 TomN
- 29.09.19 13:11 u2
- 29.09.19 19:28 Kviat
- 29.09.19 20:12 J.F.
- 30.09.19 09:00 RoMan Mandziejewicz
- 30.09.19 10:47 robot
- 30.09.19 10:57 J.F.
- 30.09.19 11:07 robot
Najnowsze wątki z tej grupy
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
Najnowsze wątki
- 2024-12-23 Riga => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-23 Łódź => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-12-23 Kraków => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-23 Co nalezy do Cinkciarza, a co do Conotoxia ?
- 2024-12-23 Poznań => Key Account Manager <=
- 2024-12-23 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=
- 2024-12-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-23 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-12-23 Białystok => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Po
- 2024-12-23 Warszawa => Site Reliability Engineer (SRE) <=
- 2024-12-23 Warszawa => DevOps Engineer <=
- 2024-12-23 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-12-23 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-23 Katowice => Administrator IT - Wirtualizacja i Konteneryzacja <=
- 2024-12-23 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=