-
X-Received: by 2002:a81:c246:: with SMTP id t6mr6709374ywg.501.1569687701329; Sat, 28
Sep 2019 09:21:41 -0700 (PDT)
X-Received: by 2002:a81:c246:: with SMTP id t6mr6709374ywg.501.1569687701329; Sat, 28
Sep 2019 09:21:41 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
e.net!feeder.erje.net!weretis.net!feeder7.news.weretis.net!proxad.net!feeder1-2
.proxad.net!209.85.160.216.MISMATCH!o24no8526720qtl.0!news-out.google.com!x7ni1
29qtf.0!nntp.google.com!o24no8526710qtl.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo
.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Sat, 28 Sep 2019 09:21:41 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <7...@g...com>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=89.70.34.251;
posting-account=TLUElgoAAADDTmlbJ6QaE_TrVIRPlJSK
NNTP-Posting-Host: 89.70.34.251
References: <5d8f2475$0$539$65785112@news.neostrada.pl>
<5d8f6834$0$503$65785112@news.neostrada.pl>
<7...@g...com>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <0...@g...com>
Subject: Re: Formuła 1 - dlaczego 'nagumowany' asfalt jest przyczepniejszy od
czystego?
From: WS <L...@c...pl>
Injection-Date: Sat, 28 Sep 2019 16:21:41 +0000
Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2662994
[ ukryj nagłówki ]On Saturday, September 28, 2019 at 5:43:54 PM UTC+2, Zenek Kapelinder wrote:
> Wez Czarekto kolo i pierdolnij sie w czolo. Jak na fizyce w podstawowce o tarciu
bylo to chory byles. Ale choroba nie usprawiedliwia zeby materialu nie przerobic.
Szkolna teoria tarcia ma sie troche nijak do rzeczywistosci w F1. Te opony (jak i
sporo wspolczesnych motocyklowych) ma wspolczynnik tarcia wiekszy od 1 (co wg teorii
jest niemozliwe), po prostu sie "kleja" umozliwiajac przyspieszenia ponad 1g bez
ekstra aeorodynamicznego docisku, a z nim oczywiscie wiecej...
Następne wpisy z tego wątku
- 28.09.19 19:25 Zenek Kapelinder
- 28.09.19 19:59 Marcin N
- 28.09.19 21:34 Adam
- 28.09.19 21:42 WS
- 28.09.19 21:42 Shrek
- 28.09.19 21:48 Mateusz Viste
- 28.09.19 21:52 z
- 28.09.19 21:53 Zenek Kapelinder
- 28.09.19 21:58 WS
- 28.09.19 22:14 WS
- 28.09.19 22:15 Adam
- 28.09.19 22:21 Shrek
- 28.09.19 22:35 Shrek
- 28.09.19 22:38 Adam
- 28.09.19 22:47 Shrek
Najnowsze wątki z tej grupy
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
Najnowsze wątki
- 2024-12-27 Chiński elektrolizer tester wody
- 2024-12-27 Rzeszów => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2024-12-27 Kraków => Application Security Engineer <=
- 2024-12-27 Gorzów Wielkopolski => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2024-12-27 Wrocław => Solution Architect (Java background) <=
- 2024-12-27 kladka Zagorze
- 2024-12-27 Poznań => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-27 Gdańsk => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-27 Katowice => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-27 Opole => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-27 Gdańsk => Delphi Programmer <=
- 2024-12-27 Warszawa => Administrator Bezpieczeństwa IT <=
- 2024-12-27 zasniecie
- 2024-12-27 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-26 zapora Zagorze