    From: "PawelS cbrbob(at)10g(dot)pl" <f...@e...org>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: Formatowanie kodu - wcięcia
    Date: Wed, 23 Apr 2014 18:09:08 +0200

    Stachu 'Dozzie' K. pisze:

    > A używasz w ogóle spacji do wyrównania kodu? Czy głupio ładujesz tab
    > nieważne czy jest właściwą szerokością?
    >
    > #v+
    > foo(bar, baz, nabla,
    > qwery);
    > #v-
    >
    > W tym fragmencie tabulator występuje raz przed "foo" i raz w linii
    > niżej, ale cztery kolejne znaki (wyrównanie "qwerty" do nawiasu) już
    > muszą być spacjami.
    Ależ oczywiście, że używam spacji, tam gdzie są niezbędne,
    nie wszystko można wyrównać tabulatorami.
    Przykład: sam zaprezentowałeś.

    > Za, dużo, przecinków.
    Polonista? Dziękuję pani (raczej panu)
    za dobre oceny z Języka Polskiego,
    wypracowane przedmiotami ścisłymi ;)

    > Na zmianę jest najgorszym możliwym wariantem.
    Mogę kłamać, zajrzyj do źródeł glibc,
    poszukaj definicji funkcji gethostbyname (and family)
    oraz funkcji niezbędnych do jej działania,
    to zobaczysz ... bardzo piękny kod ...